וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה בהדלפת בחינת הבגרות עברה שימוע

גיל סימה

6.6.2010 / 17:06

מנכ"ל משרד החינוך ערך שימוע לרכזת החשודה בהדלפת שאלות הבגרות במתמטיקה. עורכת הדין המייצגת את רחל קדם אמרה כי "לא היה במעשיה של קדם כל עבירה פלילית"

במסגרת השימוע שנערך בצהריים (ראשון) לרחל קדם, החשודה בהדלפת שאלות הבחינה במתמטיקה, אמרה עו"ד סיגל פעיל מארגון המורים העל יסודיים המלווה את קדם כי: "במסגרת השימוע נשמעו טענותיה של המורה. מבלי להתייחס לחקירת המשטרה ולפגוע בהליכים אני יכולה לומר באופן חלקי כי המורה לא הדליפה או העבירה מידע באופן בלתי תקין או בלתי מוסרי. אוכל לומר בשלב זה כי לא היה במעשיה כל עבירה פלילית".

קדם, רכזת במקצוע המתמטיקה שהייתה חברה בוועדה לחיבור מבחני הבגרות, נעצרה לפני כשבוע על ידי המשטרה בחשד להדלפת הבחינה במתמטיקה לידיו של ארז כהן, מורה פרטי החשוד אף הוא במעורבות בפרשה, ובמסירתם של שאלוני הבחינה לאחד הסטודנטים אותו לימד במסגרת המכינה הקדם אקדמית בטכניון.

"במסגרת השימוע סקרתי גם את הבעייתיות הבלתי אפשרית הקיימת בוועדה. על פניו נראה כי מדובר היה בחקירת בזק אשר המשטרה ניהלה כשאנחנו נדרוש השלמה של חומרים אשר טרם הגיעו לידינו". עוד מציינת עו"ד פעיל כי מבדיקה נוספת שנעשתה עולה כי השאלונים אותם חיברה קדם היו ברמה של 5 יחידות לימוד בעוד שאלו שהודלפו והועלו ברשת האינטרנט היו ברמה של 4 יח"ל, מה שמעורר את הפליאה על עצם מעצרה של קדם והחשדות המיוחסים כנגדה. "צריך אומץ רב לעמוד בפני הלחץ הציבורי והתקשורתי, בעיקר כשהנושא נמצא בלב העניין", מוסיפה עורכת הדין.

יצויין כי ממשרד החינוך נמסר שהשימוע נערך בצהריים במשרדו של מנכ"ל המשרד, ד"ר שמשון שושני כשתוצאות בנושא יינתנו בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully