וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת השב"כ: מרידור ביטל נסיעה לטורקיה

פנחס וולף

6.6.2010 / 16:12

השר מרידור ביטל את נסיעתו לוועידה ליחסי גומלין באסיה, שתיערך מחר בטורקיה. ההחלטה לביטול הביקור נבעה בעקבות המלצת השב"כ שלא לצאת לטורקיה לאחר אירועי המשט לעזה

השר לענייני מודיעין, דן מרידור, ביטל את נסיעתו לוועידה ליחסי גומלין באסיה שנערכת בטורקיה, זאת בעקבות המלצת השב"כ לעשות כן. לפני מספר שבועות ביקש משרד החוץ הישראלי ממרידור לייצג את ישראל בוועידה.

על פי התכנון, מרידור היה אמור להמריא מישראל לטורקיה מחר, אולם בשבוע שעבר, בעקבות השתלטות חיל הים על ספינת ה"מרמרה" שביקשה להגיע לנמל עזה מטורקיה, השתלטות שבה נהרגו תשעה ממשתתפי המשט.

בוועידה ליחסי גומלין אליה לא יגיע מרידור, בין שמונת מנהיגי המדינות שצפויים להגיע יהיה גם נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד וראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן. כמו כן ישתתפו מנהיגים מרוסיה, מהעולם הערבי, מזרח אסיה וקוריאה. נשיא סוריה בשאר אסד לא חבר בוועידה אך צפוי להשתתף כאורח. כמו כן נראה כי הרבה מהדיונים צפויים להיות סביב ישראל והסגר על עזה. בנוסף יידונו נושאים נוספים כמו אפגניסטן. הוועידה לא צפויה להתמקד בתוכנית הגרעין של אירן וזאת למרות המומנטום שנצבר לסנקציות נגד הרפובליקה האיסלמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully