וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ דרש את הכסף שהוחרם ונדחה

גלעד גרוסמן

6.6.2010 / 14:17

קובי פרץ דרש לקבל בחזרה מסמכים שנלקחו מביתו בזמן חיפוש של רשות המסים וכן כסף שנלקח מחשבון בנק הרשום על שמו ושם אמו. לדבריו החיפוש בבית היה לא חוקי בגלל טעות טכנית על הטופס של בית המשפט

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה בסוף השבוע את דרישתו של הזמר קובי פרץ, החשוד בהעלמת מס של מאות אלפי שקלים, להחזיר לידיו מסמכים שהוחרמו על ידי רשות המסים שנלקחו מביתו בזמן חיפוש של רשות המסים וכן כסף שנלקח מחשבון בנק הרשום על שמו ושם אמו.

פרקליטו של פרץ, עו"ד חיים לוי, טען שהחיפוש שנערך בביתו של הזמר היה בלתי חוקי, מכיוון שבית המשפט לא סימן בטופס ההחלטה האם ניעתר לבקשה למתן צו חיפוש או דחה אותה. בית משפט השלום דחה את הטענה, והסביר שברור מהפירוט בטופס שבית המשפט אכן נעתר לבקשה.

עו"ד לוי ערער על ההחלטה, וטען בנוסף כי כספת הנמצאת בבנק, שממנה הוחרמו כספים, רשומה על שם פרץ ואמו. ולכן כך לדבריו לא ניתן להחרים את הכסף. בנוסף, הוא טען שרשות המסים מחזיקה בכסף בניסיון לאלץ את פרץ לשלם את כספי המס שהיא טוענת שהוא חייב, וזאת בניגוד לדין. "אנחנו סבורים שבית המשפט קיבל את מרבית הטענות שלנו, לרבות בכל מה שקשור לכך שפעולת הרשות אופיינה בחוסר סמכות בהתייחס לחוק מע"מ ופקודת מס הכנסה", אמר עו"ד לוי לוואלה! חדשות."אנחנו שמחים שבית המשפט קיבל את עמדתנו בענין הזה, אך מצרים על כך שלא קיבל את עמדתנו בכל הקשור לעצם התפיסה. אנחנו לומדם את ההחלטה ואנחנו נשקו לאת תגובתנו בקרוב".

"הפגם הטכני שנפל בצו אינו גורע מתוקפו", קבעה השופטת אורית אפעל גבאי בהחלטתה.

הבהרה: בחיפוש בביתו של פרץ נתפסו מסמכים שונים, אולם לא נמצאה כספת ולא נתפסו כספים כפי שנכתב תחילה בידיעה. כל הכספים הוחרמו מחשבון בנק הרשום על שם הזמר ואמו.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully