וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: 11 נשים נפלו קורבן לאנס סדרתי בפ"ת

איילה חננאל

6.6.2010 / 13:55

בית משפט השלום ברמלה האריך בארבעה ימים את מעצרו של יוסף טגפאו החשוד בביצוע של 11 מקרי אונס וניסיונות אונס בנערות ונשים צעירות. "הראיות נגד החשוד מוצקות וחותכות"

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של יוסף טגפאו, תושב פתח תקווה בן 26, החשוד ב-11 מקרי אונס וניסיונות לבצע אונס באלימות בנערות ונשים צעירות. לפי החשד, טגפאו נהג לארוב לנערות בגיל העשרה בעת שהלכו ברחובות העיר פתח תקווה בשעת חשכה ואז היה תוקף אותן באלימות ומבצע בהן את זממו. טגפאו הצליח לחמוק מידיה של המשטרה במשך שנה. לפי החשד, הוא נהג לתקוף ולאנוס נשים במשך כשנה וחצי.

בעקבות דיווחים על מעשי אונס רבים בפתח תקווה, הבינו במשטרה שהם עומדים מול אנס סדרתי ובחודש אוגוסט 2009 הועברה החקירה לידי היחידה המרכזית של מחוז מרכז. מאות עדים נחקרו, אך המשטרה לא הצליחה לאתר את החשוד מאחורי מעשי האונס והתקיפה. טגפאו נעצר עם תלונתה של נערה בת 16 בשבוע שעבר.

בתלונתה סיפרה הנערה כי הלכה בשעת לילה סמוך לצומת סירקין בעיר וכי טגפאו הגיח מאחוריה, חסם את פיה וגרר אותה מאחוריה בניין סמוך שם אנס אותה באלימות. "התיאור שמסרה הנערה היה זהה לתיאור החשוד שעלה לכל אורך החקירה", אמר רב פקד אשר עזרי מימ"ר מרכז. הוא הוסיף כי "הראיות נגד טגפאו מוצקות וחותכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully