וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן פציעות: ישראל מארחת את האולימפי-מד"א

אריאל נוי

6.6.2010 / 12:12

21 משלחות מרחבי העולם הכוללות עשרות אנשי רפואה, ישתתפו בתחרות הפרמדיקים השנתית של מגן דוד אדום. על רקע אירועי המשט לעזה, טורקיה ביטלה את השתתפותה בתחרות

המשבר בעקבות המשט לעזה לא משפיע על עשרות אנשי רפואה מכל רחבי העולם, שישתתפו בתחרות הפרמדיקים השנתית של מגן דוד אדום. מתוך 21 המשלחות שהוזמנו לאירוע, רק המשלחת מטורקיה הודיעה על ביטול השתתפותה. 50 צוותי רפואה מישראל ומהעולם יתמודדו במסגרת תחרות ה"אולימפי-מד"א" שנפתחת היום (ראשון) על התואר "צוות ההצלה הטוב ביותר". הצוותים יתחרו על חילוץ צנחן שנתקע בצמרת עץ, הענקת עזרה רפואית לאישה הכורעת ללדת, טיפול בנפגעים בתוך רפת ועוד. מנכ"ל מד"א אלי בין אמר כי "המשתתפים בתחרות הינם חוד החנית של מערך ההצלה בישראל ובעולם".

התחרות תתקיים במשך שלושה ימים ב-11 מקצים שונים. בין היתר משתתפות משלחות מקנדה, סין, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, ספרד, פולין, פנמה, נורבגיה, הולנד וירדן. כל נציגי המשלחות מקיימים קשרי עבודה הדוקים עם ארגון ההצלה של ישראל. כמו כן ישתתפו בתחרות צוותי רפואה מיחידות צה"ל השונות.

בתחרות ייערכו שני סבבים, בני חמישה מקצים כל אחד, אליהם יתווסף מקצה לילה ייחודי. במהלכו, הצוותים יתמודדו מול תרחיש פתע שיחל בשעות הלילה המאוחרות, ויכלול מציאת פתרונות יצירתיים למצבי חירום, בתנאי שטח קשים. הר הגלבוע, יערות הכרמל, חוף ימה של העיר חיפה ואף רפת באחד המושבים שבמרחב כרמל, ישמשו כתחנות בהן ייבחנו המשתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully