וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה בקיום יחסי מין עם תלמידה שבה ללמד

קובי מנדל

6.6.2010 / 11:08

שבועיים לאחר שנודע דבר מעצרה של מורה מהצפון, החשודה בקיום קשר רומנטי עם תלמידה, הוחלט לאפשר לה לשוב ללמד בבית ספרה. פרקליטה: "החקירה טרם הסתיימה"

המורה שנעצרה לפני כשבועיים בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמידתה, שבה ללמד בבית ספרה בחיפה. עורך דינה רונן חליוה מסר לוואלה! חדשות כי החקירה בעניינה טרם הסתיימה. המורה, 51, נעצרה בסוף מאי בחשד שקיימה קשר מיני במשך מספר שנים עם תלמידתה. המשטרה חושדת עוד כי היחסים בין השתיים נמשכו גם לאחר שהחשודה הפסיקה ללמד את הנערה. המורה חשודה בביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין, בעילת קטינה מתחת לגיל 16 ובעילת קטינה שלא בהסכמתה החופשית.

המקרה נחשף לאחר שהורי התלמידה, כיום בת 17, הבחינו כי היא מידרדרת בלימודיה. לבסוף נודע הקשר בין השתיים להורי התלמידה ואלה הניעו את הבת להגיש תלונה במשטרה. בעקבות התלונה המורה נעצרה ובחקירתה היא טענה כי לא היה מדובר בקשר מיני, אלא בקשר של ידידות וחברות בלבד. התלמידה טענה מנגד כי הקשר המיני היה בהסכמתה וכי המפגשים ביניהן התקיימו הן בבית המורה והן במקומות אחרים.

פרקליטה של המורה, אמר לאחר מעצרה כי "מדובר בעלילה שפלה מאחר שהמורה שטיפלה בתלמידה במשך שנים וסייעה לה, החליטה לחדול מכך ולפיכך מדובר במניע של נקמה". הוא הדגיש כי מרשתו, שהינה אישה נורמטיבית, מוכנה לכל חקירה ובדיקה שהיא, כולל עימות ובדיקה במכונת אמת כדי להוכיח את חפותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully