וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב התינוק שהוטח ברצפה ע"י אמו - אנוש

קובי מנדל ועידן אבני

4.6.2010 / 10:23

מצבו של התינוק ששלפי החשד הוטח ברצפה על ידי אמו ממשיך להידרדר ומוגדר כעת כאנוש. התינוק הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם ממשיכים הרופאים להיאבק על חייו

מצבו של התינוק שעל פי החשד הוטח על הרצפה בידי אמו אמש (חמישי) בבית החולים זיו בצפת, ממשיך להידרדר. מצבו של התינוק, בן כשלושה שבועות, מוגדר כעת אנוש. הוא הועבר במהלך הלילה מבית החולים זיו בצפת לבית החולים רמב"ם בחיפה בשל ההידרדרות במצבו. בצהרים האריך בית משפט השלום בנצרת את מעצרה של האם החשודה בניסיון רצח ושל האב החשוד במתן הודאה כוזבת והכאת אשתו בארבעה ימים נוספים.

התינוק אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים רמב"ם, אולם נכון לשעה זו לא נותח ונשאר בהשגחה. פציעותיו נגרמו לפי החשד כאשר הוטח בידי אימו בזמן ויכוח עם אביו. שני בני הזוג נעצרו אמש ונמסר כי יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

האם טוענת כי התינוק נפל לה מהידיים, אולם האב טוען כי היא הפילה אותו. לבני הזוג החרדים שני ילדים נוספים שמטופלים כעת על ידי גורמי רווחה. מפקד תחנת משטרת צפת, רפ"ק רן אופיר, "אנחנו נבדוק ונאמת את שתי הגרסאות זו של האם וזו של האב. והאם יש עדים נוספים לאירוע". בעקבות המקרה חשודה האם בניסיון לרצח ולאחר חקירתו של האב הוחלט כי הינו חשוד במתן הודאה כוזבת, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפת בת זוגו.

מפרטי המקרה עולה כי האם בת ה-28 והאב בן ה-30 מחצור הגלילית הגיעו לבית החולים לאחר שתינוקם בן השבועיים סבל מחום גבוה. התינוק אושפז בבית החולים לעריכתן של בדיקות ואתמול פרץ בין השניים ויכוח אל מול שני הורים לתינוקות שמאושפזים אף הם במחלקה והיו עדים למקרה.

הוויכוח התלהט ולפתע תפסה האם את התינוק והשליכה אותו על הרצפה בבית החולים. ההורים מיהרו להזעיק את הצוות של בית החולים והרופאים ההמומים הרימו את התינוק ולקחו אותה לחדר הניתוח כשהוא סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו. במקביל הוזעקו למקום שוטרי משטרת צפת ועצרו את האם לחקירה. לאחר סיום הניתוח ביקשו השוטרים מהאב להתלוות אליהם למתן עדות בתחנת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully