וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני תומכת בזכותו של הדור ללבוש פרווה"

נאווה סילוורה

4.6.2010 / 10:00

חלומה הגדול של ברוק שילדס התגשם. סוף כל סוף היא עיצבה לעצמה את מעיל הפרווה שהיא תמיד רצתה. ואפילו פותחת את הפה בשבילו

ככל הנראה, חלומה של ברוק שילדס לא היה להיות וטרינרית או לזכות באוסקר, אלא לעצב לעצמה מעיל פרווה. לאחרונה, חלום הילדות של "הילדה היפה" התגשם. הכוכבת נסעה במרץ האחרון לבירת דנמרק קופנהגן על מנת לעצב לעצמה מעיל חורפן בשיתוף עם "פרוות קופנהגן" (Kopenhagen Fur), חברה בבעלות וניהול איגוד יצרני הפרוות הדני (DFBA) אשר נוסד ב- 1930. מנהלת בית המלאכה של החברה בקופנהגן, נטליה לינמן, הסבירה לאורחת על הליך היצור והעבודה ועל מאבקה של החברה נגד התפשטות מחלות בחוות פרווה. השתיים סיכמו על הכנת חורפן עבור שילדס מפרווה שחורה קצרת שיער.

דבר ביקורה של שילדס והחורפן החדש שלה פורסם רק השבוע באתר "פדרציית סחר הפרוות הבינלאומית" (IFTF), ארגון המאגד ארגוני סחר פרוות מ- 35 מדינות ומקדם אינטרסים משותפים. האתר גם מצטט את דבריה של שילדס: "לבישת פרווה נקשרה לסבתות, כוכבי רוק או ביקור באופרה. אבל אני תומכת בזכותו של הדור שלי והדור הבא ללבוש פרווה". עוד הוסיפה הכוכבת: "אלבש את מעיל הפרווה שלי כשאני מלווה את ילדיי לבית-הספר, כשאני שותה קפה וכשאני ישנה".

כמצופה, ההערות האלו לא התקבלו בהבנה ב- PETA, ארגון זכויות בעלי החיים האגרסיבי שלא מהסס להוקיע סלבריטאים חובבי אופנת פרוות ומנגד משתמש בגופם העירום כדי לקדם את האג'נדה. שילדס היא האחרונה להצטרף אחר כבוד לרשימה השחורה של אויבי הארגון. בפוסט עוקצני שפורסם אתמול בבלוג הארגון נאמר, בין היתר, שברוק שילדס היא היום שחקנית מתבגרת עם קריירה דועכת שתעשה הכל על מנת להישאר באור הזרקורים, כולל הופעה בפרסומות לתכשירים מאריכי ריסים וכיכוב בתוכניות טלוויזיה קצרות חיים.

נראה שברוק שילדס תצטרך להביט לכל הכיוונים בפעם הבאה שהיא לובשת בפומבי את החורפן שלה כיוון שהיא עלולה הבאה לחטוף צבע אדום, או עוגות, או כל מה שפעילי הארגון מתיזים או משליכים כשהם כועסים. מצד שני, אולי היא תזכה, כמחווה מיוחדת, לככב על שער ה"ווג" האמריקאי. אחרי הכל, אנה ווינטור, העורכת המיתולוגית, היא חובבת פרוות ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully