וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער נורה למוות במרפסת ביתו בירכא

קובי מנדל

4.6.2010 / 8:04

נער בן 13 נורה למוות בידי אלמונים בכפר ירכא שבגליל המערבי. קרובת משפחתו ששהתה עימו נפצעה באורח בינוני. היורה נמלט מהמקום והרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי

נער בן ה-13 מהכפר ירכא, שנורה אמש מתוך רכב חולף בעת שהיה במרפסת ביתו, מת הלילה (שישי) מפצעיו. באירוע נפצעה באורח בינוני גם צעירה בת 18. מהמשטרה נמסר כי המשפחה מוכרת היטב למשטרה ומעריכים כי הרקע לארוע הוא סכסוך פלילי. עם זאת, עד כה לא נמסר על עצורים במקרה.

היריות נורו לעבר שני בתים השייכים לאותה משפחה בזמן שבן ה-13 ישב במרפסת ביתו והצעירה, בת משפחתו, שהתה בקרבת הבית. היורה נמלט מהמקום. צוותי מד"א פינו את השניים לבית החולים בנהריה. כוחות גדולים ערכו אמש סריקות באזור בניסיון לאתר את הרכב.

בעקבות האירוע אמר מפקד תחנת עכו, סגן-ניצב אבי אדרי לוואלה! חדשות, כי "מדובר באירוע חמור שבו באה לידי ביטוי הקלות הבלתי נסבלת של ירי בשטח בנוי אשר גרם למוות מיותר של נער בן 13. מול תופעה זו מתקיימת פעילות רחבת היקף של טיפול בירי והחזקת אמצעי לחימה. במסגרת פעילות תחנת עכו נתפסו בשלושת החודשים האחרונים עשרות כלי נשק מאולתרים ותקניים וכן אמצעי חבלה שונים. אנו לא נרפה עד שנגיע למבצעי המעשה ונעצור אותם".

לפני חמישה חודשים התגלה מטען חבלה מתחת לרכבו של תושב הכפר בן 40. הוא גילה את המטען בעצמו והזעיק את המשטרה. חבלני המשטרה פירקו את המטען ללא פגע. סנ"צ אדרי מסר אז לוואלה! חדשות כי הרקע למעשה הינו סכסוך כספי וכי מניח המטען מוכר למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully