וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: הלוחמים מהמשט התנגדו לפיראטיות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

3.6.2010 / 19:18

מזכ"ל חיזבאללה שיבח את פעילי המשט שהתמודדו עם "פיראטיות, פשע, רצח ועינויים, אך הוכיחו עמידה איתנה ואמונה שורשית". הוא קרא לנקוט צעדים נגד ישראל

מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה אמר הערב (חמישי) כי הפעילים שהשתתפו במשט לשבירת המצור על עזה הם אמיצים וגיבורים. לדבריו, "יש להביע הערכה לאומץ ליבם, לרגישותם ולנכונותם למות למען הצלת עם נצור, העובר הרעבה ורצח".

בנאום לציון יום מותו של מוביל המהפכה האיסלמית באירן, האייתוללה חומייני, קרא נסראללה לציבור הלבנוני להשתתף מחר בעצרת הזדהות גדולה "עם העם הפלסטיני הנצור ברצועת עזה, עם גיבורי 'משט החירות' שחזרו חיים ועם השהידים שנהרגו".

נסראללה שיבח את כל פעילי המשט, "מהשייח' הלוחם ועד לגברים הלוחמים והנשים הלוחמות, מוסלמי ונוצרי, ערבי וטורקי וזרים מ-35 מדינות שעמדו זה לצד זה במאבק בים, ברוחות, בפחד ובסכנות".

הוא ציין כי כל אלו עמדו בפני "פיראטיות, פשע, רצח ועינויים אך הוכיחו עקשנות, עמידה איתנה ואמונה שורשית". הוא אמר עוד שלהתקפה הישראלית על משט הספינות בלב-ים "יש משמעויות רבות ויש לנקוט צעדים נגד הפעולה".

מוקדם יותר הערב אמר נשיא סוריה בשאר אסד כי "המתקפה הברברית על משט הספינות לרצועת עזה חושפת את פניה האמיתיים של ישראל שלא השתנו מאז היא קמה". במהלך פגישה שקיים עם ארבעת הנציגים הסורים למשט, בירך אסד את אומץ ליבם ואמר כי התקרית בלב ים "מהווה נקודת מפנה בסכסוך הערבי-ישראלי". הוא הוסיף וציין כי הפעילים עודדו פעילים נוספים בעולם לפעול למען הסרת המצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully