וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הנאשם ברצח השליך רימון למועדון בת"א

איילה חננאל

3.6.2010 / 15:13

בן 20 הנאשם ברצח מעבידו בספטמבר, חשוד גם בהשלכת רימון יד שבועיים לפני כן לעבר מועדון לילה בת"א לאחר שסולק ממנו. המאבטח בעיריית ר"ג לשעבר, מוחזק במעצר עד תום ההליכים

אוסקר אורן, תושב יפו כבן 20, הנאשם כי בחודש ספטמבר האחרון רצח את מעסיקו בדקירות סכין, נעצר אתמול (רביעי) על ידי שוטרי מרחב יפתח בחשד שהיה מעורב בתקרית אלימה נוספת שבועים לפני מעשה הרצח. על פי החשד, אורן השליך רימון הלם לעבר מועדון ה-ZETA ברחוב יד חרוצים בתל אביב, לאחר שהוצא החוצה על ידי המאבטחים בגין התנהגות אלימה.

מעצרו של אורן הוארך היום בארבעה ימים בבית משפט השלום בת"א. יחד עם זאת, הוא בלאו הכי מוחזק בבית הכלא, שכן הינו עצור עד תום ההליכים בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו המייחס לו את רצח מעסיקו, שהוגש בחודש ספטמבר האחרון לבית המשפט המחוזי בת"א.

ע"פ כתב האישום עבד אורן כשליח במשרד ברמת גן בבעלותו של דתן (נתי) מנגמי עד אפריל 2008. לאחר שהפסיק את עבודתו במקום, טען אורן כי מנגמי לא שילם את מלוא שכרו וכי הוא חייב לו 2,600 שקלים.

מכתב האישום עולה כי בשבעה בספטמבר יצא אורן להפסקה ממקום עבודתו כמאבטח בעיריית רמת גן והגיע למשרדו של מנגמי כדי לדרוש את כספו. לאחר שמנגמי הבהיר לו כי אין לו כל כוונה לשלם לו, תקף אותו הנאשם באמצעות סכין, דקר אותו חמש פעמים וגרם למותו. לאחר הרצח נמלט אורן והסגיר עצמו למשטרה רק למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully