וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את אשתו וטלטל את בנו התינוק

גלעד גרוסמן

3.6.2010 / 14:04

תושב רמת השרון מואשם שאנס את אשתו ואיים עליה שאם תעזוב אותו ירוצץ את גולגלתו של בנו. במקרה אחר טלטל את עגלת התינוק כאשר בנו בתוכה, וגרם לו לחבלות

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב רמת השרון בן 32, בגין אונס אשתו, תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים וכליאת שווא וכן בתקיפת בנם בן השלושה חודשים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שירי פרל מפרקליטות מחוז תל אביב, בני הזוג נישאו לפני כשנתיים, כאשר במהלך התקופה הזאת נהג הבעל לכלוא את אשתו בדירה לאחר שהתגלעו ביניהם מריבות על רקע קנאתו.

כתב האישום מתאר שורה של מקרי תקיפה. כך, באחד המקרים שפך הבעל כוס וודקה על אשתו לאחר שרקדה עם אחת מחברותיה באירוע ולא עמו. במקרה אחר, כאשר היתה האישה בחודש התשיעי להריונה, שהו השניים בדירת דותה של האישה במהלך אזכרה. בעקבות ריב ביניהם נעל הנאשם את אשתו בחדר האמבטיה עד שתתנצל.

לאחר הולדת בנם של בני הזוג החריפה האלימות של הבעל. בכתב האישום נטען כי באחד המקרים, כאשר האישה שהתה במספרה יחד עם תינוקה, היא ביקשה מבעלה שיפסיק להתקשר אליה. בתגובה הוא הגיע למקום, נטל את ה"סל-קל" שבו שכב התינוק והחל לטלטל אותו עד שבכה.

חבט בעגלת התינוק

הדברים הגיעו לשיא כאשר באחד המקרים התכוונה האישה לנסוע עם בנה לאמה. הנאשם החל לקלל את אשתו, אמר לה שעד שהילד לא יגדל הוא לא יעזוב אותה 24 שעות ביממה, והוסיף "שהתינוק ימות מסרטן אם מישהו אחר ייקח אותו באוטו".

האישה חבטה בגבו ואמרה לו שעליו להתבייש בדבריו. אז הוא חבט את עגלת התינוק בארונות המטבח, כשהתינוק שוכב בה, וגרם לראשו להיטלטל ולקבל מכה מהעגלה. במקרה אחר איים על אשתו שאם תעזוב אותו ירוצץ את גולגלתו של התינוק.

במקרה נוסף, לטענת הפרקליטות הבעל היכה את אשתו בעת ששהו בחתונה לאחר שסירבה לומר שאחייניה יקבלו סרטן מפני שאמרה שלום לגברים אחרים. לאחר מכן אנס אותה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

במקרה אחר, הוגש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד תושב יפו בן 26, הנאשם בניסיון לאנוס את אשתו בנפרד ובתקיפתה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אסף שביט מפרקליטות מחוז תל אביב, הגיע הנאשם לפני כשבועיים לביתה של האישה כשהוא שיכור ודרש ממנה לקיים עמו יחסי מין. היא סירבה, ואז ניסה לאנוס אותה.

בשלב מסוים אפשר הנאשם לאשתו לגשת לבנם הקטן שבכה, ואז היא ניצלה את ההזדמנות ונמלטה מהבית. הנאשם רדף אחריה והשיב אותה לבית. כאשר היא ניסתה להתקשר לעזרה הוא הכה אותה פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully