וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 צעירים הורשעו בביצוע מעשי סדום בנערה

גלעד גרוסמן

3.6.2010 / 12:14

בית המשפט המחוזי בת"א הרשיע שלושה נערים בני 17, שהודו בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בנערה בת 14, עמה בילו בגן ציבורי. הנערים השקו אותה לשוכרה, ביצעו בה את המעשים ונמלטו

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר. עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) שלושה נערים בני 17 שהודו במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בנערה בת 14 לפני כשנתיים.

השלושה הציעו לה להצטרף אליהם בשישי בערב לגן ציבורי, שם השקו אותה לשוכרה וביצעו בה את המעשים. יצוין שארבעה קטינים נוספים הואשמו בפרשה, אולם המדינה חזרה בה מכתבי האישום.

לפי כתב האישום, באוגוסט 2008 נפגשו עשרה קטינים, בהם שלושת הנאשמים, עם הקטינה בגן ציבורי בהרצליה. הם שכנעו אותה להצטרף אליהם לבלות ב"ספורטק" בעיר, שם חיכה להם ארגז של משקאות אלכוהוליים. הקטינים שידלו את הנערה לשתות, ולאחר שנעתרה לבקשתם, ביקשה מאחד מהם "לשמור עליה באם תשתכר".

הארבעה שתו לשוכרה, וכשהיו שיכורים ניצלו הנאשמים את המצב וקיימו יחסי מין עם הנערה, למרות שמצבה לא איפשר לה לתת הסכמה חופשית. לפנות בוקר הם ברחו מהמקום לאחר ששמעו ניידת סיור של עיריית הרצליה.

בהסדר הטיעון אין הסכמה לגבי העונש. "הנאשמים היו צעירים מאוד בעת האירוע ולא הבינו את חומרת מעשיהם", אמר עורך הדין גיל פרידמן, פרקליטו של אחד הנערים. "לכן ראוי לא לשלוח אותם למאסר", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully