וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה התעלל מינית בתלמידי כיתה א'

איילה חננאל

3.6.2010 / 12:25

משה זאדה מחלוף, מורה מאלעד המועסק כמחנך בכיתות א', חשוד שביצע מעשים מגונים ב-6 מתלמידיו. במשטרה טוענים כי המורה הודה במעשים וטען כי "יש לי משיכה מינית לילדים קטנים"

משה זאדה מכלוף, מורה בן 33 מאלעד, נעצר לפני כשבוע בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים. המורה מלמד תלמידי כיתות א' בבית ספר פרטי במרכז. בחקירת המשטרה עלה כי המורה נהג לפי החשד לגעת בתלמידיו באופן מיני וכדי להגיע לסיפוק סר למקום מבודד בקרבת מקום והביא את עצמו לפורקן, שלא בנוכחות הקטינים. הבוקר (חמישי) האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו בשלושה ימים.

לאחר מעצרו של המורה, תוחקרו חלק מתלמידיו על ידי השוטרים וכן על ידי חוקרי ילדים ממשרד הרווחה. מחקירתם עולה כי המורה ביצע את המעשים המיוחסים לו בשישה ילדים שונים. לחשוד אין עבר פלילי ומשנעצר - הודה בחשדות נגדו ושיתף פעולה באופן מלא עם החקירה. "יש לי משיכה מינית לילדים קטנים, אני חולה, אני צריך טיפול", הסביר המורה לחוקריו.

החקירה נתקלה בקשיים לא מעטים בעקבות שיתוף פעולה חלקי מצד המשפחות. במשטרה ובשירותי הרווחה המעורבים בחקירת האירועים ובסיוע למשפחות הילדים מספרים כי הדבר מובן, נוכח רגישות המקרה.

"בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל נפתחה החקירה, במהלכה עלה כי החשוד נהג לבצע מעשים מגונים בקטינים בגליאים 6-7", סיפר עו"ד פקד שי גז, ראש מחלקת החקירות בתחנת ראש העין. "החשוד לימד בבית הספר במשך כשנתיים עד למעצרו, ועל פי החשד המעשים בוצעו במהלך השיעורים ובתוך כיתות בית הספר. כמו כן המורה חשוד שנהג לבצע מעשים מגונים בקורבנות אקראיים במקוואות בהם נהג לטבול. אנו חושדים כי ישנם ילדים נוספים בהם התעלל מינית, שאינן נמנים בין תלמידיו".

המשטרה: ישנם קורבנות נוספים

פקד שי גז הוסיף כי "החשוד ואני קוראים להורים שחוששים כי ילדיהם נפלו קורבן למעשיו, לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה". במשטרה ציינו עוד כי "החקירה מורכבת מאחר שמדובר באוכלוסייה חרדית וחקירתה של כל משפחה וילד כרוכה באישור של רבנים".

במהלך הדיון טען נציג המשטרה רס"מ דניאל שריקי כי "אנו רואים חשיבות בפרסום פרטיו של החשוד בשל התפקיד שהוא ממלא ואני כבר אומר שהחשוד הודה בביצוע העבירות וישנה חשיבות לפרסום לשם גילוי עבירות נוספות שכאלה".

פרקליטתו של מכלוף עורכת הדין שרון קופר, טענה כי יש צורך שמכלוף, ייבדק בדיקה פסיכיאטרית. קופר טענה כי "אמש הוא הועבר אליי לאחר שהיה בצינוק ואיים להתאבד", וביקשה כי בית המשפט יאסור על פרסום שמו. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והתיר לפרסום את זהותו של מכלוף.

כמו כן, הורה בית המשפט כי מכלוף יועבר בתוך 24 שעות לבדיקה פסיכיאטרית במרכז הרפואי גהה בסיומה יחזור למעצר. בהחלטתה ציינה השופטת עינת רון כי "עיינתי בחומר החקירה ובכלל זה בהודאות שמסר החשוד עצמו ואכן לכאורה ועל פני הדברים מדובר במעשים מרובים ובהזדמנויות מרובות. על פי הנסיבות המתוארות והמקומות בהם על פי החשד בוצעו המעשים אכן יש חשיבות לפרסום הדברים ולהבאתם בפני הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully