וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף שוטרת עם חרב וניסה לירות בה

3.6.2010 / 9:24

כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים בן 36 בגין חבלה בכוונה מחמירה לאחר שתקף שוטרת, חטף את נשקה וניסה לירות בה בירושלים. הנשק לא ירה בשל מעצור

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד ואיל טוואשי, בן 36 מירושלים, הנאשם בחבלה בכוונה מחמירה, לאחר שתקף שוטרת, חטף את נשקה וניסה לירות בה.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין יפעת גפן מפרקליטות מחוז ירושלים, בשבת בבוקר התקדם טוואשי לעבר רכב של משמר הגבול שחנה ברחוב סאלח א-דין בירושלים, כשהוא אוחז בחרב וצועק "אללה אכבר". שניים מהשוטרים יצאו מהג'יפ וביקשו ממנו את החרב. הוא נופף בחרב לכיוון השוטרים, אולם תושבים שהתגודדו סביבו הרחיקו אותו מהמקום.

אולם, לטענת הפרקליטות, כעבור כמה דקות התקרית החריפה. טוואשי ניסה שוב לתקוף את השוטרים, ואחת השוטרות במקום ריססה לעברו גז פלפל. הוא החל לרדוף אחריה והיא נפלה. אז הוא ניסה לחטוף את רובה ה- M16 שלה, כשהוא גורר אותה על הקרקע. הוא היכה את השוטרת עם הנשק, ואז חטף את הנשק, דרך אותו וניסה לירות בה. בשל מעצור בנשק, הנשק לא ירה.

שוטר אחר ניסה להשתלט על הנאשם ולקחת ממנו את הנשק, אולם טוואשי נאבק בשוטר, דרך שנית את הנשק וניסה לירות לעבר השוטר. רק לאחר שהגיעו למקום שוטרים נוספים הצליחו לקחת את הנשק מידיו של הנאשם ולעצור אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully