וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכנסי דגמ"ח צה"ליים - לא בבית הספר ברמלה

גיל סימה

3.6.2010 / 6:15

תלמיד כיתה ז' בבית ספר ערבי בעיר נשלח לביתו לאחר שהגיע לבוש במכנסי דגמ"ח בצבע חאקי. משרד החינוך: "התלמיד לא היה לבוש בתלבושת האחידה הנהוגה בבית הספר"

בצל המתיחות עם ערביי ישראל לנוכח פעילות כוחות השייטת בעצירת המשט לעזה נודע לוואלה! חדשות כי נער הלומד בכיתה ז' בבית ספר ערבי ברמלה נשלח אתמול (רביעי) לביתו לאחר שהגיע לבוש במכנסי דגמ"ח כמו צהליים למוסד החינוכי.

לדברי הנער, תלמיד בית ספר ערבי, עם כניסתו לכיתה קידם את פניו מנהל בית הספר והפנה אליו את זעמו כשהעיר לו על הלבוש איתו בחר להגיע. התלמיד, אשר הגיע לבית הספר לבוש במכנסי דגמ"ח בצבע חאקי הופתע מתגובתו של המנהל כשלדבריו זה פנה אליו מול תלמידי הכיתה והורה לו לצאת משערי בית הספר לאור התלבושת "הלא ראויה", כדבריו. "לא חשבתי שמכנסי חאקי יכולים לשמש סיבה מספיק טובה כדי שתגרום לסילוקי מבית הספר", אמר הנער. דודו של הנער, המשתייך לאחת מהמשפחות המכובדות בעיר הוסיף כי "חבל שזו הדוגמה אשר תלמידים מקבלים ועוד מדמות חינוכית אשר צריכה לשמש מודל להתנהגות אחרת". הדוד אמר עוד כי הגיוס לצה"ל עומד בראש מעייניו וכי "הרסו לנו את הכבוד כשבמקום גאווה במדי הצבא הרגשנו השפלה".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי מבירור שנערך עם מנהל בית הספר, טען המנהל כי התלמיד הגיע לבית הספר בלבוש שאינו תואם את תקנון בית הספר. על פי התקנון, התלמידים מחויבים להגיע למוסד החינוכי בתלבושת אחידה – חולצה תכלת או חולצה עם סמל בית הספר ומכנסי גי'נס או מכנסיים שחורים. משום שהתלמיד הגיע בתלבושת שאינה עולה בקנה אחד עם תקנון בית הספר הורה לו המנהל להחליף את בגדיו ולשוב אל בית הספר, כך נמסר ממשרד החינוך. יצוין, כי נותרה כמחצית השעה עד לתחילת השיעור הראשון שהחל ב-08:00. לדברי המנהל, התלמיד סרב לעשות כן והחל לקלל. אשר על כן, בשל סירובו והתנהגותו האלימה של התלמיד החליט המנהל לזמן את הוריו לבירור הנושא וזאת, בהתאם לנהלים בנושא משמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully