וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בנתניה: אישה בת 35 נדקרה למוות

איילה חננאל ואריאל נוי

2.6.2010 / 12:49

האישה נדקרה בבטנה בחדר מדרגות בבניין בשדרות בנימין בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. כמה שעות לפני האירוע נדקר ונפצע באורח קל גבר בעיר. מהמשטרה נמסר כי אין קשר בין שני האירועים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

חשד לרצח בנתניה. אישה כבת 35 נדקרה היום (רביעי) למוות. צוות מד"א שרון הוזעק לשדרות בנימין בעיר שם נדקרה האישה בחדר מדרגות של אחד הבניינים. הצוות החל בטיפול באישה אך נאלץ לקבוע את מותה. משטרת נתניה בראשות סגן מפקד מרחב השרון נצ"מ מוריס הרוש פתחה בחקירת האירוע.

מחקירה ראשונית של האירוע התברר כי החשוד במעשה ארב לאישה בחדר המדרגות כאשר זו יצאה מדירתה. החשוד התנפל על האישה, דקר אותה בבטנה ונמלט מהמקום. המשטרה מנסה כעת לאתר את בעלה לשעבר של האישה.

רפי שבע, פרמדיק שהגיע למקום, סיפר לוואלה חדשות כי "המראות היו קשים, זה משהו שלא רואים כל יום. הגענו למקום שם נמצאה אישה עם סימני אלימות קשים מאד בתוך הבניין. היא הייתה ללא סימני חיים כבר ונאלצנו לקבוע את מותה, לאחר שראינו שאי אפשר אפילו לטפל בה".

שתי דקירות בהפרש של כמה שעות

האירוע התרחש שעות בלבד לאחר שכוחות משטרה גדולים ערכו סריקות בעיר אחר חשוד בדקירה נוספת, ככל הנראה על רקע לאומני. לפי הדיווח, שהגיע למוקד המשטרה, גבר דקר אדם שהלך בשכונת קריית השרון בעיר. הפצוע סיפר כי הדוקר צעק בערבית "אללה אכבר", דקר אותו בבטן ובירך ולאחר מכן נמלט מהמקום. הפצוע נפגע באורח קל ופינה את עצמו לבית החולים לניאדו בנתניה. תושבי השכונה הונחו שלא לצאת מבתיהם, וכוחות משטרה גדולים פתחו כאמור בסריקות אחר החשוד. מהמשטרה נמסר כי אין קשר בין שני המקרים.

מבית חולים לניאדו נמסר כי הגבר הגיע כשהוא פצוע קל, ונמצא בהכרה מלאה ושוטרי תחנת נתניה חוקרים אותו. לשוטרים ולצוות הרפואי הוא אמר שהוא נדקר על ידי ערבי, הצליח להימלט ופינה את עצמו לבית החולים. הפצוע שוחרר מאוחר יותר לביתו. בסריקות שנערכו אותרו שלושה חשודים העונים לתיאור שמסר הפצוע. השלושה נעצרו והמשטרה בודקת את האם הם מעורבים במעשה הדקירה. במחסום בסמוך לטול כרם נעצר פלסטיני שחשוד גם הוא במעשה.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully