וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב פתח תקוה נעצר בחשד למעשי אונס רבים

איילה חננאל

2.6.2010 / 12:06

המשטרה עצרה השבוע גבר בן 26 החשוד בשורה של מעשי אונס ועבירות מין בצעירות בפתח תקוה. החקירה התנהלה על ידי ימ"ר מרכז לאחר שעלה החשד כי מאחורי מקרי אונס רבים עומד אדם אחד

ימ"ר מרכז של המשטרה עצרה השבוע את יוסף סגפאו, תושב פתח תקוה בן 26, החשוד בביצוע מספר רב של עבירות מין אלימות בעיר, ביניהן מעשי אונס אכזריים ותקיפות אלימות של נערות. החקירה הועברה לימ"ר מרכז באוגוסט 2009 לאחר שמאחורי האירועים עמד דפוס פעולה דומה והמשטרה חשדה כי מדובר בחשוד אחד.

החשוד נהג לארוב לנערות בגיל העשרה בעת שהלכו ברחובות העיר בשעת חשכה, אז היה תוקף אותן באלימות ומבצע בהן את זממו. במהלך החקירה שנערכה בשיתוף פעולה עם משטרת נתניה נחקרו מאות עדים שתאמו לתיאור שמסרו הקורבנות, אך לא נמצא קצה חוט לאיתורו של החשוד.

ביום חמישי האחרון אירע מקרה אונס נוסף ומזעזע של נערה בת 16 שהלכה בשעת לילה סמוך לצומת סירקין. הנערה נאנסה על ידי צעיר שהגיח מאחוריה, חסם את פיה וגרר אותה מאחורי בניין סמוך שם אנס אותה בברוטליות ואלימות. "התיאור שמסרה הנערה היה זהה לתיאור החשוד שעלה לכל אורך החקירה", מספר רב-פקד אשר עזרי מימ"ר מרכז.

פקד עזרי סיפר כי "אנחנו יכולים לומר בוודאות כי החשוד קשור למספר מקרי אונס ותקיפה שאירעו בעיר והראיות כנגדו מוצקות ואף חותכות". מעצרו של סגפאו הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום בפתח תקוה וביום ראשון הקרוב הוא יובא להארכת מעצר שנייה. החשוד מכחיש את החשדות נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully