וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "אזרחות פלסטינית למשתתפי המשט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.6.2010 / 11:09

יו"ר הרשות הפלסטינית הודה למדינות שהתנגדו "לטרור שהפעילה ישראל" והבטיח להעניק אזרחות פלסטינית למשתתפי המשט. "זה לא היה המשט הראשון ולא יהיה האחרון"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הכריז הבוקר (רביעי) כי הרשות הפלסטינית תעניק אזרחות פלסטינית לכל משתתפי המשט להסרת המצור על רצועת עזה. בנאום שנשא בכנס בבית לחם אמר עוד אבו מאזן כי המשט לרצועת עזה "לא היה המשט הראשון ולא יהיה המשט האחרון". הוא קרא עוד למועצת הביטחון של האו"ם ולקוורטט לספק הגנה לעם הפלסטיני.

עוד הודה אבו מאזן לכל המדינות "שהתנגדו לטרור שהפעילה ישראל נגד נוסעי המשט". הוא אמר כי "התגובה לטבח שבוצע במשתתפי המשט חייבת להיות פיוס פנים-פלסטיני". בהתייחסו למשא ומתן העקיף עם ישראל קרא אבו מאזן לישראל להפסיק את הבנייה בהתנחלויות והבהיר: "אסור שתהליך השלום יהפוך להיות התחמקות מהשלום".

אתמול אמר מזכ"ל האו"ם באן קי מון כי שוחח עם אבו מאזן בטלפון. בשיחה הובהר כי למרות התוצאות הקטלניות של השתלטות צה"ל על המשט לעזה, ברשות הפלסטינית מעוניינים להמשיך בשיחות הקרבה עם ישראל. "שמחתי לשמוע מאבו מאזן כי הוא ימשיך בשיחות הקרבה הללו למרות הטרגדיה הזו, והוא אמר לי כי הוא ייפגש עם נשיא ארה"ב ברק אובמה על מנת לדון איתו בנושאים הללו וכן בתהליך שלום כולל במזרח התיכון", אמר באן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully