וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקרה את הזמרת שורטי על רקע רומנטי

2.6.2010 / 10:43

תושבת תל אביב בת 24 נאשמת בכך שדקרה את הראפרית שורטי בבטנה וגרמה לה פציעה בכבד. הרקע לסכסוך הוא קשר רומנטי שהיה בעבר בין התוקפת ובין בת הזוג של הראפרית

המשולש הרומנטי הסתיים בדקירה: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד נטלי בנישתי, הנאשמת בחבלה בכוונה מחמירה ובאיומים, לאחר שדקרה לפני שלושה ימים את הראפרית הילה נסימוב, הידועה בכינוי "שורטי".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רביד שיפמן מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשמת, תושבת תל אביב בת 24, ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם צעירה אחרת עד למחצית החודש שעבר. לאחר שנפרדו נרקם קשר רומנטי בין הצעירה לבין הזמרת. כתוצאה מכך החליטה בנישתי לפגוע בנסימוב.

בשבת בלילה בילו נסימוב וחברתה בפאב "אשמורת" בשדרות רוטשילד בתל אביב. הנאשמת חיכתה מחוץ למקום כשהיא מצוידת בסכין, אותו הביאה מביתה. כאשר נסימוב וחברתה לשעבר יצאו מהמקום, היא קראה לזמרת וביקשה לשוחח עימה. נסימוב התקרבה אליה ואז בנישתי דקרה אותה בחזה, בבטן וביד שמאל. היא גם חתכה את חברתה לשעבר, שניסתה לסייע לנסימוב.

כתוצאה מהדקירה נפצעה נסימוב בכבד והיא אושפזה בבית החולים. מיד לאחר האירוע אמרה בנישתי לחברתה לשעבר כי "זה לא נגמר" וכי היא עוד תהרוג את נסימוב. הפרקליטות מבקשת לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully