וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דקירה: גבר נדקר ונפצע קל בנתניה

איילה חננאל ואריאל נוי

2.6.2010 / 10:30

למוקד המשטרה הגיע דיווח על אירוע דקירה בשכונת קריית השרון בנתניה. לטענת הגבר, שנדקר ונפצע קל, הדוקר צעק בערבית, תקף אותו ונמלט מהמקום. המשטרה סורקת אחר החשוד

כוחות משטרה גדולים עורכים הבוקר (רביעי) סריקות בנתניה אחר חשוד בדקירה, ככל הנראה על רקע לאומני. לפי הדיווח, שהגיע למוקד המשטרה, גבר דקר אדם שהלך בשכונת קריית השרון בעיר. הפצוע סיפר כי הדוקר צעק בערבית "אללה אכבר", דקר אותו בבטן ובירך ולאחר מכן נמלט מהמקום. הפצוע נפגע באורח קל ופינה את עצמו לבית החולים לניאדו בנתניה. תושבי השכונה הונחו שלא לצאת מבתיהם, וכוחות משטרה גדולים פתחו כאמור בסריקות אחר החשוד.

מבית חולים לניאדו נמסר כי הגבר פצוע קל, הוא נמצא בהכרה מלאה ושוטרי תחנת נתניה חוקרים אותו. לשוטרים ולצוות הרפואי הוא אמר שהוא נדקר על ידי ערבי, הצליח להימלט ופינה את עצמו לבית החולים.

אירוע הדקירה מתרחש על רקע המשבר הדיפלומטי בו נתונה ישראל בעקבות הרג המפגינים בזמן השתלטות חיילי צה"ל על ספינות המשט לעזה ועל רקע העלאת הכוננות של המשטרה במוקדים רבים ברחבי הארץ. אם אכן זהו פיגוע דקירה מדובר בחזרה לסוג פיגועים שלא ארעו זמן רב יחסית.

ניסיונות פיגועי הדקירה האחרונים אירעו בסמוך למחסומי צה"ל. בחודש פברואר האחרון עצרו לוחמי משמר הגבול פלסטיני שהגיע למחסום קלנדיה בצפון ירושלים, כשעל גופו סכין באורך כ-30 סנטימטר. בחקירתו סיפר הפלסטיני כי התכוון לבצע פיגוע דקירה. יום לפני כן ניסה פלסטיני חמוש בסכין לדקור חייל צה"ל סמוך למסגד הקשתות באזור הקסבה של חברון. כוח צה"ל במקום פתח באש לעבר הפלסטיני והרג אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully