וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמשיך למנוע מאוניות להגיע לעזה"

יהושע בריינר

2.6.2010 / 1:31

בכיר בחיל הים אמר כי צה"ל "ימשיך למנוע מאוניות להגיע לעזה" וכי "נאסוף את כל הנתונים העובדתיים הקשים כדי שידעו שבמסע ההומניטרי הזה היה גוף סמי צבאי עם מטרה אחרת לגמרי"

בכיר בחיל הים אמר הלילה (רביעי) כי צה"ל "ימשיך למנוע מאוניות להגיע לעזה". הבכיר הוסיף כי "נאסוף את כל הנתונים העובדתיים הקשים כדי שידעו שבמסע ההומניטרי הזה היה גוף סמי צבאי עם מטרה אחרת לגמרי. אני בטוח שאחרי הפעילות הנוכחית, בפעם הבאה כשתצא אוניה עם פעילים של הארגון הטורקי לעזה, אזרחים לא ירצו לעלות עליה".

בחיל הים כבר החלו הבוקר בתחקור מעמיק של הפעולה. במסגרת התחקיר והבידוק המעמיק שנעשה בספינה מרמרה ועל גופותיהם ובכליהם של המפליגים שהתעמתו עם הכוחות נמצאו בין היתר אלפי יורו בכיסיהם, אפודים קרמיים, מסיכות אב"כ ואמצעים לראיית לילה. כמו כן נמצאו הקלטות של תדריכים כיצד לפעול עם הגעת הכוחות, כאשר הקבוצה המקושרת לארגון ה- IHH תמתין לכוחות על גג הסיפון. "אנחנו יודעים ממקורות שונים שלחלק מהם היה קשר אינטימי עם גורמים המקושרים לארגוני טרור בינלאומיים מוכרים".

הבכיר הוסיף כי יש צורך לבנות תיקים פליליים נגד חלק ממשתתפי המשט. "אנחנו מדינה דמוקרטית ואם נצליח ליצור תיק פלילי נגד אנשים מסוימים אז צריך לפעול נגדם בדרך המשפטית הראויה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully