וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחפת את הקטנוע בזמן שלילה? תצא זכאי

איילה חננאל

1.6.2010 / 17:39

משטרת התנועה הגישה כתב אישום נגד צעיר מאשדוד בגין נהיגה בקטנוע בזמן פסילת רישיון. בכתב האישום נטען כי הצעיר לא נהג בקטנוע, אלא דחף אותו על גשר להולכי רגל. ביהמ"ש השתכנע וזיכה את הצעיר

בית המשפט לתעבורה בתל אביב זיכה אתמול (שני) תושב אשדוד בן 25 מאשמת נהיגה בקטנוע בזמן פסילת רישיון ופסק כי הנאשם לא נהג בכלי הרכב. משטרת התנועה הגישה נגד הצעיר כתב אישום בגין נהיגה בפסילה לאחר שזה נתפס לפני כחצי שנה כשהוא דוחף את הקטנוע שלו על גשר להולכי רגל בין בני ברק לבין גבעת שמואל.

שופט בית המשפט לתעבורה בתל אביב, דחה את טענות המשטרה וגרס כי לא רק שהקטנוע לא היה תקין ועל כן לא חודש רישיונו, אלא גם שהקטנוע היה כבוי ורגליו של הנאשם לא היו מונחות על הקטנוע. הנאשם דחף את הקטנוע כשהוא אוחז אותו בידיו. המשטרה דרשה לגזור על הנאשם מאסר בפועל של שמונה חודשים.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד צורי סבן, ממשרד 'צורי סבן ושות'', אמר כי "באחרונה, רבים המקרים שמוגשים כנגד נהגים חפים מפשע כתבי אישום. הדבר מקשה על הנאשמים להם נגרם עינוי דין ולבסוף הם יוצאים זכאים אחרי ניהול של הליך משפטי שהיה מיותר מלכתחילה". סבן הוסיף כי "אני שמח על כך שבית המשפט החליט לקבוע תקדים זה, בטוח שהדבר יקל בצורה משמעותית על פעילות המשטרה וטיפול בתי המשפט בסוגיות מורכבות מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully