וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר חיסל שלושה משגרי רקטות בעזה

ניר יהב ויהושע בריינר

1.6.2010 / 16:25

הגזרה הדרומית ממשיכה להתחמם: כלי טיס של חיל האוויר ביצע ירי לעבר חוליית פלסטינים שעמדה לשגר רקטות לעבר ישראל. הפלסטינים מדווחים על שלושה הרוגים הפעילים בוועדות ההתנגדות העממית

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: לירז ליבנה)

כלי טיס של חיל האוויר ביצע בצהרים (שלישי) ירי אל עבר צפון הרצועה. לאחר התקיפה נראו במקום מספר פיצוצי משנה וההערכה היא שמדובר בחולייה שעמדה לשגר רקטות אל עבר ישראל. מקורות פלסטיניים דיווחו כי בתקיפה של חיל האוויר על העיירה בית לאהיא שבצפון רצועת עזה נהרגו שלושה חברי חוליית משגרי רקטות. לפי הדיווח, השלושה הם פעילים בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית - חטיבות סלאח א-דין.

מוקדם יותר היום נורו שתי רקטות קסאם לעבר שטחי ישראל ונפלו בשטח פלסטיני בצפון רצועת עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובי הדרום.

בשעות הבוקר זיהו כוחות צה"ל שני פלסטינים שהסתננו לישראל מרצועת עזה סמוך לכיסופים. במהלך חילופי האש נורו שני המחבלים ונהרגו. הפלסטינים דיווחו כי טנקים ישראלים נכנסו לתוך הרצועה וירו פגזים לעבר שטחים חקלאיים.

מצה"ל נמסר כי זוהו מחבלים פלסטינים שהצליחו להסתנן לישראל ובמהלך חילופי האש עימם נורו ונהרגו שני מחבלים. לאחר פעולת צה"ל הוסרה הכוננות ביישובים הסמוכים. מפקד פיקוד דרום, האלוף יואב גלנט ומפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אייל אייזנברג הגיעו למקום האירוע וביצעו תחקיר ראשוני עם הכוחות. השניים שיבחו את הלוחמים על פעילותם המבצעית באירוע וחתירתם למגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully