וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 30 הורשע בכליאת נערת ליווי בביתו

איילה חננאל

1.6.2010 / 13:29

תושב השרון הורשע בעבירות איום, תקיפה וכליאה של נערת ליווי שהזמין לביתו. מהכרעת הדין עולה כי הוא איים על נערת הליווי וחשף את איבר מינו בפני השוטרת שחקרה אותו

שחף לוין, תושב השרון בן כ-30, הורשע היום (שלישי) על ידי בית משפט השלום בפתח תקווה בעבירות של איום, תקיפה וכליאה של נערת ליווי שהזמין לביתו. לוין הורשע גם בהעלבת עובד ציבור. על פי הכרעת הדין, התנהגותו "המתלהמת" של לוין הגיעה גם לכתלי ביהמ"ש, שם השליך נעל על נערת הליווי במהלך עדותה והמשיך לגדף אותה.

מהכרעת הדין עולה כי לוין יצר קשר עם נערת ליווי באמצעות מודעה, התקשר אליה והזמינה לביתו. בשלב מסויים ביקש לוין לקיים יחסי מין ועל כן דרשה ממנו נערת הליווי להשתמש בקונדום. בתגובה אמר לה לוין כי שינה את דעתו והורה לה להתקלח. נערת הליווי ביקשה מגבת ונטלה את תיקה עמה.

לוין הבחין בכך, ואמר לה: "את לא יוצאת מפה עם התיק. או שתתני לי או שאקח לך אותו באלימות". האישה ענתה לו כי אם יניח עליה יד, תתקשר למשטרה. לוין ניסה לקחת ממנה הן את התיק והן את הטלפון והוסיף ואמר: "כל הנערות שנכנסות לכאן מוותרות לי, נותנות לי את כל הכספים והטלפונים שלהן כדי לא להסתבך איתי - כי אני ישבתי (בכלא – א.ח.) המון שנים ושום דבר לא מפחיד אותי".

גם כאשר הגיע צוות השוטרים שהוזעק למקום, סירב לוין להתיר לנערת הליווי לעזוב, ואף אמר לשוטרים שהיו בדירתו: "אתם לא יוצאים מפה". בשלב זה ניסה המורשע לגנוב את הטלפון של האישה ואמר לה "אם את לא מביאה את הכסף לפחות יהיה לי הטלפון שלך".

"על זונות לא צריך לרחם"

גם כאשר נעצר לוין ונחקר בתחנת המשטרה, המשיך לאיים על נערת הליווי באומרו לחוקרת כי "חבל שלא השתמשתי בכוח ,על זונות לא צריך לרחם. אני אראה אותה ברחוב ולא ארחם עליה. אני ארדוף אותה גם בתל אביב עד שתחזיר לי את הכסף. אני אחכה לה בבית עם מקל בייסבול, כל שקל שהיא לקחה לי אני אקח ממנה בכח". כמו כן לוין קילל שוטרת ואיים עליה באומרו כי ירדוף אותה, כיוון שלטענתו בגללה הפסיד את כספו.

עוד מצויין בהכרעת הדין כי בעת שהמתינו לוין והשוטרת שליוותה אותו ליד בית המעצר לבדיקת רופא, ביקש לוין לעשות את צרכיו. השוטרת הבהירה לו כי לאחר בדיקת הרופא יינתן לו זמן לכך, ולוין שלף בתגובה את איבר מינו ונופף בו לעברה. "אני משתין עליך ועל כל משטרת ישראל. בגללך הפסדתי 700 שקלים".

גם במהלך עדותה של נערת הלווי בבית המשפט התפרץ לוין לדבריה, וצעק: "יא בת שרמוטה, את בת זונה, בגללך אני חצי שנה בכלא, את תחזירי לי את הכסף שלקחת". בהכרעת הדין צויין עוד כי נערת הליווי סיפרה שגם לאחר מעצרו, לוין המשיך להתקשר אליה ולגדף אותה ברוח דומה. היא טענה כי הוא איים עליה שכתובתה ידועה לו וכי הוא ירצח אותה ו"יפוצץ" אותה.

השופטת עינת רון ציינה בהחלטתה כי "עדותה של המתלוננת, אשר נחקרה ארוכות בבית המשפט, היתה סדורה ובהירה, זאת למרות שתנאי עדותה לא היו קלים כלל ועיקר. שכן הנאשם הפריע לה כל העת לרבות בקללות וגידופים ואף בהשלכת נעל לעברה. לא נתתי אמון בעדותו של הנאשם וקיבלתי את גרסת המתלוננת והשוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully