וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אורי מסר: מעצרי היה מעצר שווא

1.6.2010 / 12:38

עו"ד אורי מסר התייחס לראשונה לחשדות בדבר מעורבותו בפרשת השחיתות בפרויקט 'הולילנד' והכחיש אותה בתוקף. פרקליטו של מסר: נגיש תביעה במיליוני שקלים נגד עד המדינה

רן שמואלי

(צילום: רן שאולי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

עו"ד אורי מסר התייחס היום (שלישי) לראשונה מאז פתיחת החקירה נגדו לחשדות בדבר מעורבותו בפרשת הולילנד והפרשות המסועפות לה. "אני אינני קשור לפרשת הולילנד לחלוטין", אמר עו"ד מסר, בעת שנכח בכנס לשכת עורכי הדין.

לדברי מסר, "בפרשות האחרונות העבודה שלי היתה עבודה מקצועית בלבד. אני רוצה לומר שמעצרי היה מעצר שווא, מיותר לחלוטין. זה תקדים מסוכן לכל עורך דין". מסר הוסיף כי "לא דיברתי ולא אדבר על החקירה עצמה", וציין כי הוא מתכוון להגיש תביעה אזרחית נגד עד המדינה בפרשה.

מסר נעצר באפריל בחשד כי תיווך בין אנשי עסקים לבכירים בעיריית ירושלים. פרקליטו, עו"ד יוסי ארנון, אמר כי בכוונתם להגיש תביעת דיבה נגד עד המדינה שלדבריהם "שיקר והגיש מסמכים מזוייפים שגרמו לעו"ד מסר נזק גדול". עו"ד ארנון אמר עוד כי בכוונתו לתבוע את עד המדינה במיליוני שקלים. "אני ער לכך שהליך כזה לא ננקט בעבר, אבל הגיע הזמן שעדי מדינה יידעו שהדבר לא מעניק להם חסינות נגד תביעות אזרחיות", הוסיף.

הפרקליט הוסיף כי הפרקליטות היתה אמורה לברר אם עד המדינה דובר אמת או שקר, ועל כן התביעה לא תהווה פגיעה בחקירה המתמשכת מזה חודשים. "הפרקליטות החליטה לשלם הרבה כסף עבור השגת עד מדינה. אני חושב שהם טיפסו על עץ גבוה, ככל שהוא יותר גבוה הנפילה תהיה יותר קשה". הוא הוסיף שהתביעה תוגש רק לאחר שיסתיימו החקירות נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ויתר החשודים בפרשה.

ארנון הדגיש שחלקו של מסר בפרשה הסתכם במתן ייצוג משפטי לחלק מהחשודים האחרים בפרשה. "העובדה שמסר נחשד לאחר שנתן ייצוג משפטי אמורה להדאיג את לשכת עורכי הדין". הוא הוסיף כי בכל הקשור למשפטו של אולמרט, שבו מסר הניו עד תביעה מרכזי, "אמר מסר את האמת והוא יעיד אמת בכל יתר החקירות".

עו"ד אורי מסר נעצר בתחילת חודש אפריל יחד עם חמישה חשודים, ביניהם מהנדס עיריית ירושלים, בחשד שקיבלו שוחד בתמורה לקידום פרויקטים נדל"ניים של אנשי עסקים, בכללם פרויקט הולילנד שבמרכז ירושלים, פרויקט בצוק מנרה ופרויקט בנייה של חברת הזרע. מסר נחשד עוד בשיבוש הליכי חקירה. כמו כן משמש עורך הדין מסר כעד תביעה בשניים מתיקי החקירה המנוהלים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully