וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל ביקר את החיילים הפצועים מהמשט

קובי מנדל ואריאל נוי

1.6.2010 / 11:45

הרמטכ"ל, גבי אשכנזי, ערך ביקור בבתי החולים בהם מאושפזים ששת חיילי השייטת שנפצעו במהלך ההשתלטות על המשט לעזה. ביממה האחרונה חל שיפור במצבם של כל החיילים הפצועים

הרמטכ"ל, גבי אשכנזי, ביקר הבוקר (שלישי) יחד עם מפקד חיל הים האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום את שלושת חיילי צה"ל המאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה, ושמע מהם על נסיבות פציעתם. בתום הביקור שיבח אשכנזי את הטיפול שמעניק רמב"ם לפצועים, וציין כי הביקור נערך כחלק מהפקת הלקחים מאירוע ההשתלטות של כוחות צה"ל על ספינות המשט לעזה. אשכנזי המריא משם במסוק לבית החולים תל השומר שם מאושפזים שלושת הפצועים הנוספים מהתקרית.

במהלך היממה האחרונה חל שיפור במצבם של כל ששת לוחמי שייטת 13. מצבם של שניים ממשיך להיות בינוני, אולם נראה כי בהמשך השבוע ישוחררו לביתם מרבית פצועי התקרית.

מספר הפצועים הנמצאים עדיין באשפוז בבתי החולים בעקבות האירועים האלימים במהלך ההשתלטות על המשט לעזה. בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מאושפזים 14 אזרחים זרים, בבית החולים רמב"ם מאושפזים תשעה פצועים, מתוכם שלושה חיילי צה"ל - שניים במצב קל ואחד במצב בינוני, וכן חמישה אזרחים זרים – ארבעה במצב קשה ועוד פצוע במצב בינוני. כמו כן מאושפז בבית החולים פצוע שזהותו עדיין אינה ידועה. בבית החולים תל השומר מאושפזים 11 פצועים, מתוכם שלושה חיילים. בבית החולים הדסה עין כרם מאושפזים ארבעה אזרחים טורקים, כולם במצב בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully