וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מראשל"צ חשוד בניהול רשת לסחר בנשים

איילה חננאל

1.6.2010 / 10:23

בני הזוג חשודים שהטיסו נשים ממזרח אירופה לעבוד במשק בית, אולם כשאלו ביקשו את שכרן, הכריחו אותן בני הזוג לעבוד בזנות. המשטרה חושדת שהזוג ניהל רשת לסחר בבני אדם

גבר ואישה תושבי ראשון לציון נעצרו אתמול (שלישי) בחשד שהפעילו רשת לסחר בנשים במסגרתה הובאו על פי החשד עשרות נשים ממזרח אירופה לישראל והוכרחו לעבוד בזנות. בני הזוג – אישה בת 34 וגבר בן 41, הם בעלי חברת ניקיון, שנהגו לפרסם מודעות בעיתונים במדינות מזרח אירופה וברוסיה, המזמינות נשים לעבוד בניקיון בישראל.

מחקירת המשטרה עולה כי לאחר שהנשים יצרו עמם קשר, היה הזוג דואג להטסת הנשים לישראל באמצעות אשרות תייר שאינן מאפשרות עבודה ברישיון. עם הגעתן ארצה, הפקידו הנשים את דרכוניהן ומסמכים נוספים אצל בני הזוג, ששלחו אותן לעבודות ניקיון שונות. לאחר כמה חודשים של עבודה, בעת שפנו הנשים לבני הזוג ודרשו את משכורתם דרשו על פי החשד בני הזוג מהנשים לעסוק בזנות בתמורה לקבלת השכר והמסמכים.

הפרשה נחשפה לאחר שאחת הנשים שנקלעה למצב בו היא נדרשת לעסוק בזנות, נמלטה לתחנת משטרה סמוכה והתלוננה על בני הזוג. בעקבות תלונתה אותרה על ידי המשטרה תיירת נוספת אשר ברחה אף היא בעת שהועלתה בפניה הדרישה ונמלטה לעיר בצפון הארץ.

"בשלב זה ידוע לנו על שתי נשים שהגיעו לכאן ממולדובה והועסקו על ידי בני הזוג בניקיון במשך מספר חודשים", אומרים במשטרה. בחיפוש שנערך בביתם של בני הזוג נמצאו תמונות, דרכונים ומסמכים אישיים של נשים רבות ובמשטרה חושדים כי נשים נוספות נפלו קורבן למזימה. מעצרם של השניים הוארך אתמול בארבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. הם מכחישים את המיוחס להם ולבקשת פרקליטם נאסר פרסום שמם וזהותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully