וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנות מאסר לסב שאנס את נכדתו

גלעד גרוסמן

31.5.2010 / 18:33

תושב פתח תקווה, בן 78, הורשע באונס נכדתו במשך 13 שנה וחויב לשלם לה פיצויים בגובה 200 אלף שקל. באחד המקרים אף איים הסב לרצוח את הנכדה, שכיום כבר בת 30

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שני) 15 שנות מאסר בפועל על תושב פתח תקווה, בן 78, שהורשע באונס נכדתו במשך 13 שנה, מאז היתה בת ארבע. בנוסף, הוא חויב לפצות את נכדתו ב-200 אלף שקל.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, לאחר שהורי הצעירה התגרשו אמה טסה לחו"ל והשאירה את הנכדה במשך חודש בבית סבה וסבתה. באותו הזמן נהג הסב לרחוץ את הילדה, ותוך כדי כך לבצע בה מעשי סדום ולומר לה שהיא "מלוכלכת". במקרה אחר ביצע בה הסב מעשים מגונים בנכדה בעת שלימד אותה לשחות ואיים לרצוח אותה אם תחשוף את המעשים. הסב אף אנס את נכדתו במהלך חופשה משפחתית באילת ובמקרה אחר אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי, לאחר שסירבה לאכול ארוחה שהכינה סבתה.

כתב האישום נגד הסב הוגש לפני שנתיים, לאחר שהצעירה התארסה והטיחה האשמות בסב במסגרת מפגש משפחתי. באופן יוצא דופן, היות שהפרקליטות חששה שהצעירה עלולה להתאבד במהלך המשפט, העידה הנכדה עוד לפני שלב ההוכחות במשפט. הצעירה, כיום בת 30, ניסתה להתאבד מספר פעמים והחלה לסבול מהפרעות אכילה בגיל צעיר.

לפני הדיון התעמתו עם הצעירה בני משפחתה, שרבים מהם אינם מאמינים לה. עם זאת, אמה של הצעירה אמרה לאחר הדיון: "קשה לי לדבר על העונש. הלוואי שזה לא היה קורה. הוא רצח את הילדה שלי. אני לא רואה איך ממשיכים מכאן".

"בית המשפט גזר עונש משמעותי בנסיבות העניין וגילו של הנאשם", אמרה התובעת במשפט, עו"ד שרון משעל מפרקליטות מחוז מרכז. "נקווה שהפיצויים שנגזרו עליו יקלו, ולו במעט, על שיקומה הארוך של המתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully