וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר בקטאר: "המשט היה פעולת טרור"

31.5.2010 / 16:07

במהלך ביקורו בקטאר אמר שר התמ"ת לכתבים כי המשט לעזה היה פרובוקציה מכוונת של ארגוני טרור. "המרוויח האמיתי מאירועי הלילה הוא חמאס"

שר התמ"ת בנימין בן אליעזר, הנמצא כעת בביקור עבודה בקטאר התראיין היום (שני) לתקשורת בנושא פעולת ההשתלטות על המשט לעזה. "זו הייתה פעולה אלימה של ארגונים מלבי טרור בכסות של ארגוני זכויות אדם, שכוונה לעורר פרובוקציה, ריב ואלימות ולצערי היא גם הצליחה לעשות זאת", אמר בן אליעזר לכתבים. "אני מביע צער רב על הדם שנשפך, אך עלינו לזכור כי חיילינו צריכים להגן על עצמם ועל חייהם ועל ריבונותה של המדינה".

בן אליעזר הוסיף כי "אני מכיר את צה"ל, אני מכיר את חיילינו - הם לא מחפשים דם. מארגני המשט הוזהרו פעמים רבות בחודשים האחרונים שלא להתקרב לעזה, והצענו להם להעביר את הסחורות בצורה מסודרת - אחרי בידוק". עוד אמר בן אליעזר: "ראו מי המנצח הגדול של הפעולה בסופו של דבר - ארגון חמאס, שהפך את חייהם של תושבי עזה לסבל מתמשך. מי שהפסיד היא ישראל, טורקיה, וכלל הגורמים המתונים באזור".

בסיכום דבריו אמר בן אליעזר כי הגיע לקטאר בכדי לדבר עם מנהיגי האזור על הדרכים למצוא את המאחד ולא המפריד, על תקווה ולא על אלימות. "לצערי האירוע הבוקר טרף את הקלפים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully