וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידיו של המרצה המדליף: הוא פעל בתום לב

גיל סימה

31.5.2010 / 1:19

תלמידיו של ארז כהן שנעצר בחשד שהדליף את בחינת הבגרות במתמטיקה, הגיבו על מעצרו של המורה האהוב. "זהו שוק לכולנו, אבל זה נעשה מתמימות וטוב לב"

תלמידיו של ארז כהן, המרצה שנעצר בחשד שהדליף את השאלות בבחינת הבגרות במתמטיקה, מתקשים לעכל את הבשורה על מעצרו. לטענתם, ההדלפה נעשתה בתום לב.

"רק לפני שבועיים יצא לי להיפגש איתו", שחזר רועי בירגר אשר סיים לאחרונה את לימודי התואר במערכות מידע והיה מתלמידיו של כהן. "הוא היה מסוג המורים שהיה עושה הכול למען התלמידים שלו. מצד אחד אני יכול לומר שזהו שוק לכולנו אבל אם אתה שואל אותי אני יכול להבין מאיפה זה בא: תמימות וטוב לב".

בירגר סיפר עוד, כי מהיכרותו עם כהן, מדובר במורה אשר מקדיש את כל זמנו לתלמידים, כולל מתן מענה לשאלותיהם דרך רשתות חברתיות ודואר אלקטרוני, גם בסופי השבוע. "הוא פשוט עשה טעות טיפשית ועכשיו הוא ישלם על זה בקריירה שלו", אמר.

סטודנט נוסף אשר קיבל שיעורים פרטיים מכהן, הוסיף כי "אותו סטודנט פשוט ניצל את התמימות של ארז. הוא ביקש את הבחינה וארז נתן לו אותה ככה סתם, מבלי לשאול יותר מדי שאלות. זה ממש מצער שמורה אשר יכול לשמש דוגמה לחיים מצטייר כפי שזה נראה".

"מבחינתי זו היא אבן דרך בחיים האקדמיים שלי", מסכם בירגר. "איך מורה אשר ידע להפיח חיים במקצוע משעמם 'נופל' ככה סתם מתמימות או פשוט מטיפשות לא ברורה".

אתמול הסירה המשטרה את צו איסור הפרסום על הפרשה וחשפה כי נעצרו שניים מהמעורבים בהדלפה. בנוסף לכהן נעצרה גם רחל קדם החברה בוועדה של משרד החינוך לחיבור הבחינה. קדם הדליפה את הבחינה לכהן ובדרך זו השאלון הועבר לאחד מתלמידיו הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully