וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: רוכב אופניים נפצע קשה

קובי מנדל

30.5.2010 / 18:11

רוכב אופניים נפצע קשה מפגיעת רכב במפרץ חיפה. במשטרה חושדים כי אישה כבת 35 שאותרה ברכב הפוגע לא הרחק ממקום התאונה, היא זו שפגעה ברוכב האופניים וניסתה להימלט

רוכב אופניים כבן 30 נפצע הערב (ראשון) באורח קשה בתאונת פגע וברח סמוך לבתי הזיקוק בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. הרוכב פונה על ידי צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. מהמשטרה נמסר כי הרוכב נסע לכיוון הקריות בנתיב הימני שבשדרות, ונפגע על ידי רכב שטח שנסע באותו הכיוון.

לפי החשד, נהג הרכב הבחין ברוכב האופניים ונמלט. משהגיע הרכב לצומת וולקן, לא הרחק ממקום התאונה, הוא נאלץ לעצור בשל עומסי התנועה. קצין אגף התנועה של מרחב חוף, רב פקד חיים חלפון, מסר לוואלה! חדשות כי המשטרה שאיתרה את הרכב מצאה בו אישה כבת 35.

האישה סיפרה למשטרה כי הנהג נמלט רגלית, אך המשטרה חושדת כי היא שנהגה ברכב ופגעה ברוכב. האישה נעצרה בחשד למעורבות בתאונה והועברה להמשך חקירתה. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה.

בתאונה נוספת באזור הצפון נפצעו אחר הצהרים באורח קל ארבעה בני אדם. התאונה אירעה בצומת "רמה" בכביש 85 שבגליל המערבי, והנפגעים, ביניהם פעוט כבן שנתיים, פונו עם פציעות ראש וצוואר לחדר המיון בבית החולים זיו בצפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully