וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 8 שעות: הסתיימה עוד חקירה של אולמרט

30.5.2010 / 16:44

ראש הממשלה לשעבר התבקש להשיב בפעם השנייה לשאלות חוקרי יאח"ה בנוגע למעורבותו בפרויקטים שונים ובהם "הולילנד". אולמרט צפוי להיחקר שוב בשבוע הבא

חקירתו השנייה של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת הולילנד, הסתיימה אחר הצהריים (ראשון). אולמרט נחקר במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשך שמונה שעות בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון בתקופות בהן כיהן כראש עיריית ירושלים ושר התמ"ת. מהמשטרה נמסר כי אולמרט ייחקר שוב בשבוע הבא.

החוקרים שוב שאלו את אולמרט על מידת מעורבותו בפרוייקטים השונים בפרשה - הולילנד, צוק מנרה והזרע ובתוך כך האם הוא קיבל שוחד כדי לקדם אישורים להרחבת הבנייה, הן בתקופת כהונתו כראש עיריית ירושלים והן כשר התעשייה, המסחר והתעסוקה. בסביבתו אמרו לאחר החקירה כי הוא השיב על כל שאלות החוקרים.

זוהי חקירתו השנייה של ראש הממשלה לשעבר בפרשת הולילנד. אולמרט התייצב בשעות הבוקר בלוד, כאשר לפי החשד בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים קיבל שוחד של למעלה ממיליון שקלים כדי לקדם את פרויקט הנדל"ן.

לאחר החקירה הראשונה אמר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, כי ראש הממשלה לשעבר לא הופתע מהשאלות והשיב על כולן. עוד ציין דן כי אולמרט שוחרר ללא תנאים מגבילים, מלבד העובדה שנאסר עליו להיות בקשר עם המעורבים האחרים בפרשה. למרות זאת, אולמרט נצפה לאחר חקירתו בחתונת בתו של אריה דרעי, כשהוא משוחח עם מספר מהמעורבים בפרשה, ביניהם ראש לשכתו לשעבר שולה זקן.

במשטרה סירבו להתייחס באופן רשמי לנושא התרועעותו של אולמרט עם זקן, אך מסתמן כי לא תיפתח חקירה בחשד שאולמרט הפר את האיסור לקיום כל קשר עם יתר המעורבים בפרשת הולילנד. זאת מאחר שהשיחה בין המעורבים התקיימה במסגרת אירוע חברתי, אליו הוזמנו כולם ולא נמשכה זמן רב.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully