וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: שריפת מחנה הקיץ? לא עבודה שלנו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.5.2010 / 15:40

לפי מקורות פלסטיניים, חמאס עצר עשרות פעילים בוועדות ההתנגדות בחשד לירי רקטות והצתת מחנה אונר"א. בכירים בוועדות טוענים מנגד כי דווקא חמאס הוא זה שעומד מאחורי ההצתה

מקורות פלסטיניים דיווחו היום (ראשון) כי כוחות הביטחון של חמאס עצרו השבוע עשרות פעילים בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית בחשד שירו רקטות לעבר ישראל ושהציתו בשבוע שעבר את מחנה הקיץ של סוכנות אונר"א בסמוך לעיר עזה. המקורות מסרו לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי בנוסף רודפים כוחות הביטחון של חמאס אחר פעילים בפלג הסלפי המזוהה עם אל-קאעדה בחשד שפרצו לחתונה בחאן יונס, תקפו את הזמר והציתו את כלי הנגינה. על פי הדיווח, הפעילים שתקפו את משתתפי החתונה איימו להמשיך ולשרוף שמחות נוספות בטענה שהן "מופקרות".

למרות הדיווח, טענו גורמים בכירים בפלג הסלפי ובזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות, "חטיבות סלאח א-דין", כי דווקא חמאס הוא מי שאחראי לרוב התקריות האחרונות בעזה, ביניהם הצתת מחנה הקיץ של אונר"א. "חמאס מנסה לסגור איתנו חשבון", הסביר גורם בכיר בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות. "חמאס עצר כ-20 מפעילינו בחשד לירי רקטות לעבר ישראל ובחשד להצתת המחנה. הוועדות אמנם ירו רקטות לעבר ישראל אך אין לנו שום קשר להצתת המחנה של אונר"א".

הגורם הבכיר טען כי חמאס עצר שניים מפעילי הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות בחשד שהציתו את המחנה: "אחד העצורים הוא עיתונאי והשני פצוע. חמאס מנסה להסיט את תשומת הלב מהאחראי האמיתי להצתה. כיצד אדם ללא יד מסוגל להצית מחנה קיץ?", תהה. גורם בכיר בפלג הסלפי תהה אף הוא כיצד הוא ואנשיו היו מסוגלים להצית את המחנה: "כיצד עשרות חמושים המשתייכים לפלג הסלפי מסוגלים לסגור כביש ראשי בעיר עזה ולשרוף מחנה מבלי שממשלת חמאס תתפוס אותנו"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully