וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: אי דיוקים בתביעה נגד שרה נתניהו

קובי מנדל

30.5.2010 / 15:01

שופט בית הדין האזורי לעבודה מתח ביקורת על ליליאן פרץ, עוזרת הבית שתבעה את רעיית רה"מ, וטען כי כתב התביעה כולל סתירות וסעיפים שטעונים הבהרה. הוא הורה לצדדים לנסות להגיע לפשרה

בית הדין האזורי לעבודה בחיפה הורה בצהרים (ראשון) לבאי כוחה של שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולעורכי דינה של ליליאן פרץ, עוזרת הבית שתבעה אותה, לדון בהליך של פשרה. השופט רמי כהן העיר בפתח הדיון שהצדדים הגיעו לבית הדין מבלי שניסו להידבר ביניהם ולפתור מחלוקות אותן "ניתן לפתור בשל עובדות עליהן אין מחלוקת". פרץ תובעת לקבל תשלומים וזכויות בהיקף של למעלה מ-300,000 שקל על התקופה בה עבדה עבור בני הזוג נתניהו בביתם בקיסריה.

בין היתר העיר השופט כהן לעורכי דינה של ליליאן פרץ כי בכתב התביעה שהיא הגישה נכללו אי דיוקים. השופט ציין, כי עורכי הדין כתבו שפרץ עבדה חמישה ימים בשבוע, בעוד בסעיפים אחרים נאמר שהיא עבדה שישה ימים.

עוד ציין השופט כי אחד מעורכי דינה של פרץ טען שקיבלה שכרה במשך חמש שנים מחברת "ב.ש נתניהו", אך לטענת השופט, החברה כלל אינה קיימת ואינה ניתנת לאיתור ובמצב זה "לא ניתן להגיש תביעה נגד תאגיד שאינו קיים".

בכתב ההגנה של באי כוחה של שרה נתניהו נטען שפרץ הועסקה אצלה בחצי משרה, ללא פיקוח ובשעות העבודה הנוחות לה, כאשר בני משפחת נתניהו הגיעו לבית בקיסריה בעיקר בסופי שבוע. נתניהו בעצמה הבהירה כי פרץ לא נדרשה לעבוד בשבתות, אלא רק למספר שעות בשישי בבוקר ולפעמים במוצאי שבת.

לדברי השופט כהן, באי כוחה של נתניהו ציינו בהגנה שהוא העסיקה את פרץ ושילמה לה שכר. כאמור, בעוד 20 יום ישובו הצדדים למשפט ויודיעו אם אכן הושגה פשרה בינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully