וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בשרון: בן 11 טבע למוות בחוף לא מוכרז

אריאל נוי

29.5.2010 / 18:53

שני ילדים נקלעו למצוקה לאחר שרחצו בחוף לא מוכרז באזור נתניה. אופנוע ים ששט במקום ניסה לחלץ אותם, אולם מותו של אחד הילדים נקבע לאחר פעולות החייאה ממושכות

ילד בן 11 טבע הערב (שבת) למוות בחוף לא מוכרז בנתניה. לאחר שגופתו נמשתה מהמים, צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שרון ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, אך בסופן נקבע מותו. לאחר שנקבע מותו של הילד הצליחו במד"א לאתר את אחיו של הילד שהגיע לחוף. לאחר שהמשטרה הצליחה לאתר את משפחתו הותר לפרסום שמו - אברהם איילה.

ממשטרת מרחב השרון נמסר כי הילד נכנס יחד עם חבר בן העשר למים בחוף שאיזו מוכרז הממוקם בין חוף "ארגמן" לחוף "עיר ימים". לאחר שהחלו לטבוע חולץ אחד מהם בחיים על ידי אופנוע ים ששט במקרה באזור הטביעה. בגלי צה"ל דווח, כי עם הגעתם לחוף, נמלט מהמקום הילד שחולץ בחיים. גופתו של חברו נמשתה מהמים זמן קצר לאחר מכן.

"הוזעקנו לאחר שהתקבלה קריאה על ילד שטבע בחוף 'פולג' בנתניה. הגענו לחוף וראינו את המצילים מבצעים פעולות החייאה בילד", סיפר פרמדיק מד"א ארז אנג'ל לוואלה! חדשות. "המשכנו בהחייאה הממושכת ולאחר כשעה נקבע מותו של הילד". אנג'ל הוסיף שהילדים שחו כ-300 מטרים מסוכת המציל ולא ברור אם הם נסחפו לשם כתוצאה מהזרמים או שמא רחצו בחוף לא מוכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully