וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביעי בדרך

נאווה סילוורה

29.5.2010 / 11:23

כוכבת האנטומיה של גריי, קת'רין הייגל, מספרת סודות מחדר המיטות - איך הצליחה להכניס הביתה כלב שישי ומה חשב על זה בן זוגה ג'וש קלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קת'רין הייגל ואחד הענקים שלה. אחד מתוך ששה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שעזבה את סדרת הלהיט "האנטומיה של גריי" לטובת הקריירה הקולנועית שלה, קת'רין הייגל מתמקדת היום בתפקיד אמא לניילי, התינוקת המאומצת שלה בת ה-9 חודשים, אבל לא רק לה. השחקנית בת ה- 31 המופיעה על שער גליון יוני של מגזין "באזאר" האמריקאי (Harper's Bazaar) מדברת בראיון גלוי-לב על הקריירה שלה, נישואים ואימהות, סרטה החדש "קילרים" עם אשטון קוצ'ר ומחוייבותה לכלבים בכלל ולשישה שאימצה בפרט. הראיון עמה מלווה בתמונות עם כמה מכלביה וניתן להבחין ממבט ראשון בכימיה שיש לכוכבת ההוליוודית עם בני ביתה בעלי הארבע רגליים. את התמונות צילם אלכסיי לובומירסקי, צלם אופנה וסלבס, וקל להבחין בזוהר העוטה את סדרת התמונות של הייגל וכלביה, שנראים כאן מצודדים ופוטוגניים במיוחד.

הייגל הידועה באהבתה לבעלי-חיים, מספרת בראיון שאימוץ ה"ילד" השישי, מוג'ו, לא עבר בקלות. היא מצאה אותו על סט סרטה "27 שמלות" ורצתה להביא אותו הביתה. הבעיה הייתה שמבחינת בן זוגה, הזמר ג'וש קלי, חמשת המאומצים הקודמים הביאו אותו עד לקצה גבול היכולת ואת הבית לתפוסה מלאה. "התחלתי לילל, אמרתי לו איפה הלב שלך? איפה הנשמה שלך? אנחנו אמורים להתחתן ואתה אפילו לא יודע מי אני עד עכשיו". אז הוא אמר: "טוב, טוב, רק תביאי את הכלב, אלוהים". אז עם האסטרטגיה הנכונה, כך היא מסבירה, עלה בידה להרחיב את המשפחה.

הייגל כבר תרמה את חלקה למען כלבים עזובים. בעזרת אמה ננסי, היא תומכת ב"קרן ג'ייסון דאבוס הייגל" (Jason Debus Heigl Foundation) הקרויה על שם אחיה אשר אהב מאוד בעלי-חיים ונהרג בתאונת דרכים ב- 1986 בגיל 15. הארגון עוסק ברווחת והצלת כלבי מקלט באזור דרום קליפורניה באמצעות העברתם למקומות אחרים בארה"ב שם יש ביקוש גבוה לכלבים. כהוקרה על פעילותה, הייגל זכתה באפריל השנה באות כבוד מ"החברה האמריקאית למניעת התאכזרות לחיות" (ASPCA).
בימים אלו, כך היא מגלה בראיון, היא מנסה לשכנע את בעלה לאמץ כלב שביעי, אבל גם מודה שהוא "לא ממש קול עם זה".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully