וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: אישה נאשמת בגניבת נשק מהמשטרה

גלעד גרוסמן

28.5.2010 / 15:57

בת 41 נאשמת שנכנסה לתחנת משטרה בתל אביב וגנבה מתחת לאפם של השוטרים אקדח. האישה נתפסה לאחר ששבה לתחנה בשעות הערב ל"השלמות" במטרה לקחת מהמקום גם ציוד משרדי

ללא פחד: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (שישי) כתב אישום נגד נילי הלר, בת 41 מתל אביב, הנאשמת שגנבה אקדח משטרתי ותחמושת מתוך תחנת מטה מרחב יפתח, מתחת לאפם של השוטרים.

על פי כתב האישום, לפני שבוע הגיעה הלר לתחנת המשטרה ברחוב סלמה בתל אביב בסמוך לשעה 3 בבוקר. היא נכנסה לאזור מאובטח בו מצויים משרדי המודיעין והבילוש של התחנה. הלר נכנסה באין מפריע לאחד המשרדים וגנבה מארון במשרד אקדח מסוג יריחו, מחסנית שבתוכה 15 כדורים ופנס משטרתי.

מהאישום נגד הלר עולה כי לא הסתפקה בכך, והכניסה לשקית ציוד משרדי, שעון קיר, טלפון ורדיו שהיו שייכים לתחנה. היא השאירה את השקית בתחנה, וחזרה לדירתה עם האקדח והתחמושת. בשעות הערב, כאשר חזרה לתחנה כדי לקחת את השקית, ואז נעצרה.

בפרקליטות ביקשו לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. "המעשים המיוחסים למשיבה, ובכלל זה התעוזה שבגניבת נשק ורכוש מתוך תחנת משטרה ונשיאתו מחוץ לכותלי התחנה, מבססים את המסקנה כי אין מורא הדין חל על המשיבה", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully