וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לאיש עסקים - ועקץ עשרות נשים

איילה חננאל

28.5.2010 / 11:36

תלונה של אישה כבדת ראייה שהכירה באינטרנט נוכל סדרתי, הביאה למעצרו. במשטרה חושדים כי האיש, אסיר ברישיון, הונה עשרות נשים תוך כדי שהוא מתחזה לאיש עסקים בשמות כוזבים

בלשי משטרת גבעתיים עצרו הבוקר (שישי) בבאר שבע גבר בן 43 החשוד כי עקץ במשך תקופה ארוכה עשרות נשים ברחבי הארץ. לאחר חקירתו התברר כי החשוד, יהודה בן אייר, הינו אסיר ברישיון שהשתחרר באחרונה מכלא אשל בגין עבירות של מרמה והונאה.

בחודש מרץ האחרון התלוננה במשטרה אחת הנשים שנעקצו על ידי העבריין הסדרתי. האישה, כבדת ראייה בשנות ה-40 לחייה, טענה כי הכירה גבר דרך צ'אט של אתר הכרויות. לאחר מספר שיחות שניהלה עמו, החלה ביניהם מערכת יחסים, במהלכה הצליח החשוד לרכוש את אמונה. החשוד הציג את עצמו כאיש עסקים בתחום ההשקעות והציע לאישה להשקיע אצלו כספים.

האישה נענתה להצעתו של החשוד והשקיעה אצלו אלפי שקלים. במשטרה חושדים כי בשלב מסוים, האיש גנב מביתה רכוש שכלל בשמים שונים וכסף מזומן. משגילתה האישה כי החשוד מתרחק ממנה, היא דרשה ממנו את כספה בחזרה והוא סירב לעשות זאת ואף איים עליה לפי החשד כי יפרסם תמונות עירום שלה באינטרנט.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה במסגרתה הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהותו של החשוד וזאת לאחר שהתברר כי הינו דרוש לחקירה במספר תחנות משטרה ברחבי הארץ בגין מעשי מרמה והונאה. במהלך החקירה הגיעו הבלשים לנשים נוספות שגם אותן עקץ בן אייר.

במהלך המצוד אחד החשוד התקשו השוטרים לאתרו וזאת מאחר שהוא היה נוהג להתחזות בשמות כוזבים והחליף מגורים מדי כמה ימים בכל רחבי הארץ. הבוקר, סמוך לשעה 6:00 הוא נעצר כאמור על ידי בלשי משטרת גבעתיים בדירה בה שהה בבאר שבע. ברשותו נתפסו עשרות אלפי שקלים ורכוש שאותו רכש לפי החשד באמצעות הכספים שקיבל מהנשים שעמן היה בקשר וכן פריטים שונים הכוללים תכשיטים שאותם גנב מקורבנותיו. המשטרה מבקשת מנשים נוספות שנעקצו על ידי בן אייר, להתלונן בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully