וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק נגיעה: 500 מטר בין הימין לעמנואל

גלעד גרוסמן

28.5.2010 / 11:18

לאחר שאיתמר בן גביר קרא לעבר ראש סגל הבית הלבן "אנטישמי", אסר בית המשפט על פעיל הימין להתקרב לעמנואל ומשפחתו למרחק הקרוב מ-500 מטרים

בית משפט השלום בירושלים הורה הלילה (שישי) לפעילי הימין ברוך מרזל ואיתמר בן גביר להתרחק כ-500 מטר מראש מטה הבית הלבן, רם עמנואל ובני משפחתו, לאחר שקבע כי יש ראיות לכך שהשניים ביקשו להפגין נגד עמנואל ולהטרידו. בן גביר אמר בתגובה כי בכוונתו לערר לבית המשפט המחוזי על ההחלטה. "אין תקדים כי בשל צעקות מרחיקים אדם ומונעים ממנו להפגין", אמר.

במסגרת הניסיונות למנוע את קיום בר המצווה של בנו של עמנואל, סיירו אמש פעילי ימין במוקדים שונים בירושלים ותרו אחר פמלייתו של עמנואל שסיירה בעיר. לדברי הפעילים, עמנואל ביקר הבוקר במספר אתרים ברחבי ירושלים, ביניהם בית הכנסת "החורבה" ברובע היהודי. כמו כן, עמנואל נצפה על ידי הפעילים באזור רחבת הכותל.

משטרת מחוז ירושלים עיכבה במהלך אירועי אמש את בן גביר לחקירה. "עוכבתי לחקירה לאחר שצעקתי לעבר עמנואל 'אתה אנטישמי', 'חזור לאובמה וצא מישראל'. המשטרה הוציאה נגדי צו של איבוד עשתונות שהוא בלתי חוקי, ועיכבה אותי לחקירה. משטרת מחוז ירושלים נסחפת, לוקחת את החוק לידיים ומונעת חופש ביטוי", הצהיר בן גביר. "אנחנו מגדירים את עמנואל שונא ישראל, מסית ומדיח", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully