וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בתאונות דרכים הלילה

קובני מנדל ורמי שני

28.5.2010 / 1:13

בשתי תאונות שונות נהרגו שני בני אדם ונפצעו שלושה. בחיפה הולכת רגל נהרגה בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה. בכסייפה נהרג אדם אחד ושלושה נפצעו בהתנגשות רכב בעמוד

הקטל בדרכים גובה מחיר כבד הלילה: בתאונה ביישוב הבדואי כסייפה שבנגב נהרג אדם אחד ושלושה אחרים נפצעו, אחד מהם קשה, השני בינוני ואילו השלישי באורח קל. התאונה אירעה כשהמכונית בה נסעו התנגשה בעמוד. צוותים של מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מבדיקה ראשונית עולה, שהנהג איבד ככל הנראה את השליטה על רכבו, סטה מנתיב נסיעתו והתנגש בעמוד. נבדקת גם האפשרות שהוא ניסה להימלט מפגיעה במכונית אחרת או אדם שחצה את הכביש. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

בחיפה נהרגה הולכת רגל כבת 20 מפגיעת מכונית סמוך לחוף מרידיאן. התאונה אירעה בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה. רכב פרטי שנסע לכיוון תל אביב פגע בה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר שזהותה עדיין אינה ידועה.

מוקדם יותר אתמול נפצע הולך רגל באורח קשה מהתהפכות משאית מים בצומת ביריה, בכניסה לעיר צפת. נהג המשאית נפצע אף הוא באורח קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול בבית החולים רבקה זיו בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully