וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל בית ספר ביצע מעשה מגונה במורה

עידן אבני וגיל סימה

27.5.2010 / 17:36

מנהל בית ספר יסודי באזור נצרת עילית נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה באחת מהמורות העובדות תחתיו, כמו כן הוגשה נגד המנהל תלונה על תקיפת תלמיד ומורה אחר

מנהל בית ספר יסודי בן 55 נעצר אחר הצהרים (חמישי) לאחר שמורה העובדת תחתיו התלוננה שביצע בה מעשה מגונה. זו אינה התלונה היחידה שהוגשה נגד המנהל. תלמיד ומורה אחר מאותו בית הספר התלוננו כי הוא תקף אותם באלימות.

המורה שהתלוננה כנגד המנהל על שביצע בה מעשה מגונה, הגיעה לתחנת המשטרה בנצרת עילית ופרסה בפני החוקרים את שמתרחש בבית הספר, אז התברר כי המנהל קשור במקרה נוסף בו תקף פיזית תלמיד בתחום בית הספר, עשיסתה מורה שהיתה בסמוך להגן עליו היא הותקפה גם כן. השניים לא נזקקו לטיפול רפואי.

המנהל, תושב אחד הכפרים באזור נצרת עילית נעצר ויובא מחר להארכת מעצרו בית משפט השלום בנצרת. מ"מ מפקד תחנת נצרת עילית, פקד גיל שטרן אמר כי "החקירה עדיין בראשיתה. יש לנו עוד הרבה עדים לחקור". כמו כן הוסיף פקד שטרן כי בין שני המקרים אין קשר. ממשרד החינוך נמסר כי ידוע להם על המקרה וכעת הם מחכים לבדיקת המשטרה.

מוקדם יותר היום הורשע שמעון שיבר, לשעבר מנהל תיכון "עמית עמל" בביצוע עבירות מין. שיבר הודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה, שביצע בתלמידה, באם של אחד מתלמידיו, במורה וכן בסייעת בבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully