וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח משפטו של האב המואשם שעיוור את בנו

גלעד גרוסמן

27.5.2010 / 11:01

בבית המשפט המחוזי בי-ם נפתח משפטו של אב בן 38 המואשם כי היכה את בנו התינוק וגרם לאובדן ראייתו. לפי כתב האישום, כאשר האם ניסתה להגן על התינוק, היכה האב גם אותה ואנס אותה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח הבוקר (חמישי) משפטו של האב הנאשם בכך שעיוור את בנו בן התשעה חודשים ושאנס והיכה את אשתו. הדיון במענה לכתב האישום נדחה לבקשת פרקליטו של האב, עו"ד מיכאל עירוני, שטרם קיבל לידיו את כל חומרי החקירה.

על פי כתב האישום, האב, בן 38 מאחד היישובים באזור ירושלים, התחתן לפני כשנתיים עם אישה בת 20. בנם נולד בניתוח קיסרי, ובשל הלידה הקשה הוא נותר מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במשך כחודשיים. לאחר שהבן הובא לבית הוריו, החלה מסכת ההתעללות הקשה מצד האב. בכתב האישום נטען, כי הוא נהג לטלטל את הבן בחוזקה ולהכות אותו. במקרה אחד נטען כי הוא הטיח את הבן בעוצמה על הספה. כתוצאה מהאלימות הקשה אושפז הפעוט בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, ושם התברר כי הוא סובל מדימומים תוך-גולגלתיים. בשל המכות והטלטולים הבן אף התעוור.

גם מצבה של האם לא שפר עליה. לטענת הפרקליטות, כאשר היא ניסתה להגן על תינוקה מפני האלימות של בעלה היא הוכתה על ידו. בנוסף, האב נאשם בכך שאנס את אשתו כאשר סירבה לקיים עמו יחסי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully