וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעיריית ת"א הותקף בשוקר חשמלי

איילה חננאל

27.5.2010 / 8:17

שבועיים אחרי הפיצוץ במכוניתו, הותקף הבוקר פעם נוספת שוטה חובל, ראש האגף לרישוי ולפיקוח על הבנייה בעירייה. אלמוני שהתחזה לשוטר ניסה לחשמל אותו, ולאחר מאבק נמלט מהמקום. חובל נחבל קלות בפניו, אך לא נזקק לטיפול רפואי

עוד ניסיון לפגוע בבכיר בעיריית תל אביב: שוטה חובל, ראש האגף לרישוי ולפיקוח על הבנייה בעירייה, הותקף הבוקר (חמישי) על ידי אלמוני שניסה לחשמל אותו באמצעות שוקר חשמלי בפתח משרדי העירייה ברחוב פילון בעיר. חובל נחבל קלות בפניו, אך לא נזקק לטיפול רפואי.

חובל סיפר לשוטרים שהוזעקו למקום כי התוקף התחפש לשוטר, סימן לו לעצור בטרם כניסתו למשרדים ואז תקף אותו. השניים נאבקו וחובל, שנחבל בפניו, הצליח לחטוף את השוקר מידי התוקף. האלמוני נמלט, וחובל הזעיק המשטרה שפתחה בחקירת נסיבות המקרה. בין השאר ינסו השוטרים לבדוק האם התקיפה קשורה למטען החבלה שהונח ברכבו של חובל לפני כשבועיים.

לפני כשבועיים נעשה ניסיון לפגוע בחובל באמצעות הנחת מטען נפץ במכוניתו. המטען התפוצץ בשעה שחובל התניע את כלי הרכב בצאתו מביתו בחולון, אולם למזלו הוא לא נפגע כתוצאה מהפיצוץ. במשטרה בודקים האם הניסיון לפגוע בחובל, הוא על רקע מעצרו לפני כשנתיים בחשד לשורת עבירות. לפי החשד, חובל נהג להעניק אישורי הרחבת בנייה בתל אביב בתמורה לשוחד וטובות הנאה. לאחר שנחשפה הפרשה, הוא הושעה מתפקידו, אולם שב אליו לאחר שלא הוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully