וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינת השומרון? המתנחלים יחגגו ברעננה

אורי ערן

26.5.2010 / 21:16

המועצה האזורית שומרון תציין בשבוע הבא 30 שנים להיווסדה. עשרות שרים וחברי כנסת כולל מסיעת קדימה יגיעו לאירוע שיתקיים דווקא בעיר רעננה. "רוצים להתחבר עם התושבים בעוטף השומרון ממערב"

בעוד שבוע ייערך טקס חגיגי לציון 30 שנה להיווסדה של המועצה האזורית שומרון. האירוע שייערך במעמדם של שרים וחברי כנסת כולל מסיעת קדימה, יתקיים ברעננה. בחלק האומנותי ישתתפו הזמרים רמי קליינשטיין ויונתן רזאל ואילו השחקן גולן אזולאי שחי כיום בשומרון צפוי להנחות את האירוע.

לטקס צפויים להגיע ביו היתר "הראשון לציון" הרב שלמה עמאר, המשנה לראש הממשלה, השר משה (בוגי) יעלון, סגן ראש הממשלה השר אלי ישי, השר בני בגין, השר משה כחלון, השר יולי אדשלטיין, השרה לימור לבנת, וכעשרים חברי כנסת.

דובר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר לוואלה! חדשות, כי מדובר ב"סוג של מפגן כוח. זו אמירה ברורה שמטרתה לחזק את ההתיישבות ולהבטיח שההתחייבות לחידוש הבנייה תתממש". כנשאל מדוע בחרו לקיים את האירוע ברעננה ולא בשומרון, אמר דגן, כי "חשוב לנו לייצר אמירה שאנחנו מתחברים לציבור, לעם. גם כמות האנשים חשובה לנו, ואנו רוצים מקום גדול ומכובד. אבל גם אם היינו מקיימים את האירוע בשומרון, אין ספק שהיו מגיעים אנשים מהמרכז. אנחנו חלק מהעם והעם תומך בנו".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה התייחס אף הוא לדברים ואמר כי "האירוע הוא לא רק ערב מרגש לציון 30 שנה להקמת המועצה. בעיתוי הנוכחי, השתתפות של כרבע מחברי הממשלה והכנסת באירוע הצדעה לשומרון יחד עם אלפים רבים היא מפגן כוח ועצמה להמשך הבנייה וההתיישבות בכל ארץ ישראל ובפרט בשומרון".

עוד אמר מסיקה כי "בשנתיים האחרונות משקיעה המועצה האזורית שומרון רבות בארגון סיורים בשומרון, ואכן עשרות אלפי אזרחים טיילו בשומרון בשנה האחרונה. האירוע לציון 30 שנה מתקיים דווקא ברעננה, מתוך מגמה לחבר ולהתחבר עם תושבי ישראל החיים בעוטף השומרון ממערב ולהדגיש לעין כל את התמיכה האדירה של הציבור בישראל בעשייה הציונית הגדולה של ההתיישבות בשומרון. דווקא בימים אלו כשיש המבקשים להצר את צעדינו בבנייה, חינוך, תעשייה והתיישבות ראוי להציג את כרטיס הביקור המרשים של השומרון לעיני כולם, מתוך מגמה לחזק את התמיכה ההולכת ומתרחבת מכל שדירות העם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully