וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה שליט: "להשקיע בשחרורו ולא בחוקים"

26.5.2010 / 20:43

במטה לשחרור החייל החטוף, לא מתרשמים מהחוק שאושר בקריאה טרומית ואשר אמור להרע את מצבם של אסירי חמאס הכלואים בישראל. "חייבים לעשות הכל כדי לשחרר אותו מיד"

במטה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט הביעו היום (רביעי) מורת רוח בעקבות קידום "חוק שליט" שעבר אחר הצהרים בכנסת בקריאה טרומית. במטה מביעים תרעומת על כך שהממשלה מביעה תמיכה בחוקים מעין אלו, אך עסוקה פחות במאמצים לשחרר את החייל הנמצא בשבי חמאס למעלה מארבע שנים. יו"ר מטה המאבק, שמשון ליבמן, אמר לוואלה! חדשות כי "החוק הזה במקום, אבל לגבי גלעד שליט הוא בגדר מעט מדי, מאוחר מדי ולא רלוונטי לעובדה שגלעד כבר 4 שנים בשבי. חייבים לעשות הכל כדי לשחרר אותו מיד".

הצעת החוק להחמרת תנאי כליאתם של אסירי חמאס הכלואים בישראל אותה יזמו חברי הכנסת יריב לוין ודני דנון מהליכוד ואריה אלדד מהאיחוד הלאומי עברה בצהרים בקריאה טרומית בכנסת. בהצבעה תמכו בחוק 52 ח"כים ו-10 התנגדו, חבר כנסת אחד נמנע.

שר האסירים בממשלת חמאס ברצועת עזה, מוחמד אל-רול אמר היום בתגובה לאישור "חוק שליט" כי "ישראל הוכיחה היום מחדש את הגזענות הנאצית והפשיסטית שלה". לדבריו, בכך שישראל אישרה את החוק, היא חושפת "את פניה המכוערות. ההחלטה מחזקת את הטענה שכל הצעדים שבוצעו נגד אסירינו האמיצים היו פשעים וכיום ישראל מוסיפה פשעים חדשים". לדבריו, האסירים חזקים מהחוק החדש וסופו של החוק להיכשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully