וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבי קרס רוססו על אנדרטת זיכרון בדימונה

אריאל נוי

26.5.2010 / 17:57

23 צלבי קרס התגלו במהלך הלילה באנדרטת הווטרנים בדימונה ובבניין העירייה. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור המשחיתים ובעירייה הביעו מורת רוח מהמעשה

מקרה נוסף של ונדליזם: 20 צלבי קרס רוססו במהלך הלילה (רביעי) על אנדרטת הווטרנים, סמוך לשכונת הניצחון בדימונה. שלושה צלבי קרס נוספים רוססו בכניסה למבנה העירייה. המשטרה פתחה בחקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלבי קרס על אנדרטות בדימונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"רדיו דרום" דווח, כי עיריית דימונה דאגה לכסות בצבע את כל הצלבים שרוססו והגישה תלונה במשטרה. מהעירייה נמסר בתגובה: "מוקד הביטחון גילה זאת בבוקר, ואנו רואים זאת בחומרה רבה. מדובר במעשה נבלה והפגיעה הקשה בכבודם של ווטרנים וניצולי שואה אינה מקובלת. אנו מקווים שהמשטרה תשים את ידה על האחראים".

תושב דימונה דן בונבידה מסר לוואלה! חדשות כי "כתושב המקום אני יכול לספר שזהו אחד הדברים הנפשעים שיכולים לעשות. לא ייאמן שאנשים מציירים צלבי קרס לווטרנים שהצילו וחירפו נפשם למען יהודים אחרים במלחמות". בונבידה הוסיף כי הוא מקווה שהמבצעים ייתפסו במהרה.

בחודש ינואר השנה רוססו צלבי קרס בשכונת נווה חורש בעיר, ובראש השנה בשנת 2007 רוססו צלבי קרס בבית הכנסת "בית אפרים". עד היום לא נתפסו האנשים שעשו זאת.

לפני כחודש וחצי רוססו צלבי קרס בשלושה מוקדים ביפו, אחד בסמוך לבית כנסת. ליד צלבי הקרס נכתבה המילה "קומוניסטים". כשבוע לפני כן רוססו צלבי קרס וכתובות נאצה על קירות ועמודי חשמל באשדוד. על פי החשד את הכתובות כגון "כל יהודי יבוא יומו" ו-"העבודה משחררת" כתבו צעירים תושבי העיר.

עדכון ראשון: 13:33

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעשה נפשע"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully