וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון: המנהל לשעבר יודה בהטרדה מינית

גלעד גרוסמן וגיל סימה

26.5.2010 / 12:12

לפי הסדר הטיעון יודה מנהלו לשעבר של תיכון "עמית עמל" שמעון שיבר, בהטרדה מינית, ובביצוע מעשים מגונים במורה, אם ותלמידה. פרקליטו של שיבר יבקש שלא להטיל עליו קלון

הפרקליטות הגיעה הבוקר (רביעי) להסדר טיעון עם שמעון שיבר, מנהל תיכון "עמית עמל" בראשון לציון שהואשם בהטרדה מינית ובמעשה מגונה שביצע על פי החשד בתלמידה אחת, בסייעת, במורה ובאם של תלמידה נוספת. על פי כתב האישום המתוקן, שיוגש מחר בבית משפט השלום בראשון לציון, מעבר להאשמות בנוגע למורה ולאם התלמידה, יואשם שיבר בהטרדה מילולית בתלמידה ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות בסייעת.

על פי ההסדר שיבר יודה בהטרדה מינית של האם, התלמידה והמורה וכן בביצוע מעשים מגונים במורה ובאם וביצוע מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות מול הסייעת. בתוך כך תדרוש הפרקליטות עונש מאסר בפועל ופיצויים עבור המתלוננות ומנגד יבקש פרקליטו של שיבר עו"ד לוליק אסל, שלא להטיל עליו קלון, מה שיאפשר לו לחזור לתפקידו כמנהל.

פרקליטו אמר לוואלה! חדשות כי "במהלך המשפט חל שינוי דרמטי לאחר שמיעת העדים, והפרקליטות החליטה לקבל את טענות ההגנה, זאת יחד עם חלוף הזמן והחיסכון שבאי ניהול הליך משפטי, הצדדים הגיעו להסדר". עוד נמסר כי ההטרדה המינית כלפי התלמידה הינה בעיקרה מילולית ולדברי פרקליטו הוסרה האשמה בביצוע מעשה מגונה בה לחלוטין.

גורם בבית הספר עמית עמל בראשל"צ אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו ממש בהלם. לא מאמינים שהקלו עליו. רק אתמול הייתה לנו ישיבה וכאשר מישהו הזכיר את השם: 'שיבר' מיד החלפנו נושא".

ללא קלון יוכל שיבר לחזור לתפקידו

לפני כשנה הוגש לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שיבר באשמת הטרדה מינית ומעשה מגונה שביצע על פי החשד בתלמידה אחת, בשתי סייעות ובאם של תלמיד. מכתב האישום, עולה, כי באחד המקרים, הגיעה אמו של אחד התלמידים למשרדו של שיבר כדי לבקש את עזרתו.

מהאשמות נגדו עולה כי לאחר שנכנסה האם למשרד, נעל שיבר את הדלת. המתלוננת הבהירה לשיבר את מטרת בואה, והם החלו לשוחח על מצבו של בנה ושל משפחתה. המתלוננת שיתפה את שיבר בקשייה בעקבות הסתבכותו של בנה והעברתו בית ספר.

שיבר נאשם בכך שבמהלך השיחה עם המתלוננת אמר לה כי לדעתו היא אינה מסופקת מינית. המתלוננת השיבה, שאין זה נכון, וביקשה להחזיר את השיחה לנושא לשמו הגיעה. בהמשך הוציא הנאשם כדור מסוג "ויאגרה" ממגירת שולחנו, אותו הגדיר "תרופת פלא", והמליץ לה לרכוש כדור מעין זה עבור בעלה כדי לשפר את חיי המין שלה.

עוד עולה, כי בשלב זה ביקש הנאשם מהמתלוננת כי תיתן לו לבצע בה מין אורלי על השולחן במשרד. בתגובה אמרה האם לשיבר, כי היא מוכרחה ללכת מהמשרד. הנאשם המשיך וביקש שטרם לכתה תסור לשולחנו כדי לראות דבר מה. האישה התקרבה אל השולחן, והתיישבה על כסא לצד הנאשם, לבקשתו. שיבר הראה למתלוננת על צג המחשב סרטון פורנוגרפי קצר, שאל מה דעתה עליו ושפשף באמצעות ידו את ירכה, ללא הסכמתה. המתלוננת השיבה, כי זה מגעיל אותה וביקשה ללכת.

לאחר חשיפת כתב האישום נגדו לפני כשנה אמר שיבר בעודו מצביע על אחד האולמות בבית משפט השלום בראשון לציון: "זה המגרש, שם תוכח חפותי. מה שיש לי לומר, אומר בבלוג האישי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully