וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אולמרט לא ייחקר על שיחתו עם זקן

גלעד גרוסמן

26.5.2010 / 10:18

רה"מ לשעבר נכח אתמול בחתונת בתו של אריה דרעי ונצפה משוחח עם מעורבים בפרשת "הולילנד". המשטרה, כך מסתמן, לא תחקור אותו על הפרת האיסור שהוטל עליו להיות עימם בקשר

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נצפה אתמול בחתונת בתו של אריה דרעי כשהוא משוחח עם מספר מהמעורבים בפרשה הולילנד בהן הוא נחקר אתמול באזהרה. אולמרט נצפה כשהוא משוחח עם ראש לשכתו לשעבר שולה זקן. במשטרה סירבו הבוקר (רביעי) להתייחס באופן רשמי לנושא אך מסתמן כי לא תיפתח חקירה בחשד שאולמרט הפר את האיסור שהוטל עליו להיות בקשר עם המעורבים בפרשת "הולילנד". זאת משום שהשיחה בין המעורבים התקיימה במסגרת אירוע חברתי אליו הוזמנו כולם ולא נמשכה זמן רב.

אתמול נחקר ראש הממשלה לשעבר במשך שמונה שעות לגבי החשדות כי קיבל שוחד של מעל מיליון שקלים מיזמי פרויקט "הולילנד" כדי לקדם את אישורי בנייתו. מהמשטרה נמסר כי אולמרט חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון בתקופה בה כיהן כראש עיריית ירושלים ושר התמ"ת.

אולמרט אמר לאחר החקירה כי לא הופתע משום שאלה ולא היסס בשום תשובה. יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, הוסיף שהאווירה בחקירה היתה עניינית. אולמרט צפוי להיחקר שוב ביום ראשון הקרוב. הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים, מלבד העובדה שנאסר עליו להיות בקשר עם המעורבים האחרים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully