וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ת"א נעצר בחשד למעשים מגונים בבת חמש

איילה חננאל

26.5.2010 / 8:51

גבר בן 68 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקרובת משפחתו בת החמש. על פי החשד הוא נהג לנצל את ההזדמנויות בהן שמר עליה על מנת לבצע בה את המעשים

תושב תל אביב בן 68 נעצר אתמול (שלישי) בחשד שביצע מעשים מגונים בקרובת משפחתו בת החמש. על פי החשד האיש נהג לנצל את ההזדמנויות בהן שמר עליה על מנת לבצע בה את המעשים. הוא יובא בהמשך היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

אתמול גם נעצר בפתח תקווה גבר בן 40 בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדה בת שש. על פי החשד, האיש הסתתר בדירה בפתח תקווה אליה נהג לקחת את הילדה על מנת להתקלח עמה ולגעת בה במקומות מוצנעים.

הגבר החשוד אותר בפעילות של חוליית הנוער בתחנת שכונות ובחיפוש בדירת המסתור ובסביבתה נמצא סם החשוד כמריחואנה במשקל של מאה גרם. בנוסף נעצר גם גבר נוסף בן 28 שהיה בדירה. השניים יובאו בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

מקרה מזעזע נוסף שנחשף אתמול מייחס לאב ובנו מהדרום חשדות של מעשים מגונים ועבירות מין בילדים. האב שנמצא בימים אלה בחו"ל, חשוד שביצע את המעשים במהלך 20 שנה. לפי החשד, השניים קשורים לביצוע עבירות שונות ביותר מ-20 ילדים ונערים בני 7-15 במוסד חינוכי במושב שבו הם מתגוררים. האב נחשב לדמות ציבורית ידועה במושב וכעת פועלת המשטרה להוציא נגדו צו הסגרה. הבן יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully